Dlaczego umierają ,,na Covid"?

1. Data: 2021-11-22 00:02:18

Temat: Dlaczego umierają ,,na Covid"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo trafiają do szpitali z zaawansowanymi infekcjami, w ciężkim stanie - z
powodu braku leczenia nim infekcja się zaostrzy. Lekarz ma prawo zapisać
choremu z objawami grypy LEGALNĄ AMANTADYNĘ, po której max w dwa dni wstaje
się z łóżka. Sprawdzone na moim OSOBISTYM SZCZEPIONYM! LEKARZU - który z
nasilonymi objawami grypowymi, zaburzeniami oddychania i dodatnim testem
już się był rano wybierał do szpitala. Żona w drzwiach Rejtanem się rzuciła
i wmusiła w męża zwykłą amantadynę (Amantix, z pobliskiej apteki, żaden tam
reglamentowany Viregyt K, co go nigdzie nie ma) - facet następnego ranka
wstał zdrowy. I sam tę historię opowiedział MŚK.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-22 18:09:13

Temat: Re: Dlaczego umierają ,,na Covid"?
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 00:02, XL pisze:
> Bo trafiają do szpitali z zaawansowanymi infekcjami, w ciężkim stanie

To już nie wiem... ten covid istnieje, czy nie?

> - z powodu braku leczenia nim infekcja się zaostrzy.

Przekopiuję ci coś, co już raz zamieściłem na innej grupie:

Ilość bredni produkowana przez szurów antyszczepionkowych jest porażająca.

https://audycje.tokfm.pl/podcast/114629,Niezaszczepi
eni-na-oddziale-intensywnej-terapii-Proporcja-jest-j
asna

W studio: prof. Mirosław Czuczwar
"20:1 - taka jest średnia proporcja osób niezaszczepionych do
~~~~~~~~~~
zaszczepionych,
~~~~~~~~~~~~~~~
które trafiają do II Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, której kierownikiem jest nasz gość
prof. Mirosław Czuczwar."

O bredniach antyszczepionkowców też mówił.

Np. o podłączaniach do respiratorów. Że nie dość, że się nie chcą
szczepić, to jeszcze uważają, że w szpitalach zabijają poprzez właśnie
podłączenia do tej aparatury...
Ich logika jest tak pokręcona, że aż trudno w to uwierzyć.

Prof. tłumaczył, że w związku z tym, zamiast zgłosić się odpowiednio
wcześnie z oczywistymi objawami (duszności, gwałtowne osłabienie itp.),
kiedy jeszcze nie jest za późno na reakcję lekarzy i mogą coś z tym
zrobić, to czekają aż reszta narządów zacznie odmawiać posłuszeństwa i
nastąpią nieodwracalne zmiany w wyniku niedotlenienia (zapalenia płuc,
niewydolności oddechowej) bo... przecież jak się zgłoszą, to podłączą
pod respirator i w szpitalu ich zabiją...

Efekt jest taki, że do szpitali docierają w tak kiepskim stanie,
praktycznie już bez kontaktu, że jedyną możliwością utrzymania ich przy
życiu jest właśnie podłączenie ich do aparatury z 20% szansą na
przeżycie, więc większość podłączonych umiera - czyli szury wyciągają
wniosek, że umierają nie dlatego, że się nie zaszczepili i za późno
zgłaszają się do lekarza, lecz dlatego, że zostali podłączeni do
aparatury...
(tak w telegraficznym skrócie, warto posłuchać całości)

Jak wielki bałagan mają w głowie antyszczepionkowcy, to się w pale nie
mieści.

> Lekarz ma prawo zapisać
> choremu z objawami grypy LEGALNĄ AMANTADYNĘ,

Ale po co, skoro są nowsze preparaty, bardziej skuteczne?
Amantadynę na grypę przestano zapisywać w 2009... A przynajmniej ci
lekarze, którzy są na bieżąco z nauką.
Ale nie wątpię, że niektórzy nadal jako lekarstwo na grypę stosują nawet
obcinanie kołtuna.

A tym bardziej na covid, bo to coś innego niż grypa.
https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/823
5692,amantadyna-covid-19-koronawirus-rada-medyczna-p
rof-zajkowska-flisiak.html

"Jego zdaniem również twierdzenie jednego z liderów badania nad
amantadyną, że lek jest bezpieczny w oparciu o wyniki obserwacji
kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu chorych, jest kpiną z nauki. Żeby
potwierdzić bezpieczeństwo leku w danej chorobie nie mówiąc o
skuteczności trzeba kilkuset lub nawet kilku tysięcy chorych badanych w
trzech kolejnych fazach.

,,Bezpieczeństwo każdej ze szczepionek przeciw SARS-CoV-2 oceniano w
oparciu o obserwację kilkudziesięciu tysięcy badanych, a potem setek
milionów osób już po rejestracji szczepionek. Mimo to nadal próbuje się
kwestionować bezpieczeństwo tych szczepień. Czy w przypadku amantadyny
nie powinniśmy wymagać równie rzetelnych badań?" - zwraca uwagę prof.
Flisiak."

> po której max w dwa dni wstaje
> się z łóżka. Sprawdzone na moim OSOBISTYM SZCZEPIONYM! LEKARZU

Srutututu. Znowu bredzisz.
Kolejny przekaz dnia od twoich mocodawców?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-22 19:20:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> To już nie wiem... ten covid istnieje, czy nie?

Istnieje schorzenie GRYPOPODOBNE,ktore tak nazwano.

> [...]

> Prof. tłumaczył, że w związku z tym, zamiast zgłosić się odpowiednio
> wcześnie z oczywistymi objawami (duszności, gwałtowne osłabienie itp.),

No właśnie, czemu się NIE zgłaszają? Bo kiedy ich stan jest jeszcze dobry,
NIE SĄ LECZENI. Zamyka się ich tylko - w salach bez dozoru lekarskiego i
kontaktu z rodziną , posilki tylko pod drzwi, brak dostępu do łazienki,
każą s...ć publicznie do pudełek między łóżkami. I ZNAM OSOBIŚCIE TAKIE
PRZYPADKI, więc możesz się nie wysilać z zaprzeczaniem. Sprawy są u
prokuratora.
A komu się WRESZCIE PORZĄDNIE pogorszy, to trafia pod respirator. Jak mu
rozwali płuca, to ,,wina kowida", NIE LEKARZA. Jak zdechnie, to jak wyżej. A
za każdego pacjenta z dodatnim testem stawka SIEDMIOKROTNA. Tak no.
sanitariusz czy pielegniara ,,na kowidowym" zarabia 14 tys. ,,na rękę" plus
dyżury po 800,00 za szt. Skąd to wiem? OD PERSONELU ZNAJOMEGO I W RODZINIE.

> kiedy jeszcze nie jest za późno na reakcję lekarzy i mogą coś z tym
> zrobić,

???

> [...]
> życiu jest właśnie podłączenie ich do aparatury z 20% szansą na
> przeżycie, więc większość podłączonych umiera

Właśnie o tym piszę wyżej. UMIERA.

> - czyli szury wyciągają
> wniosek, że umierają nie dlatego, że się nie zaszczepili i za późno
> zgłaszają się do lekarza, lecz dlatego, że zostali podłączeni do
> aparatury...

Nie do ,,aparatury", lecz do niewykalibrowanych (z powodu nieuctwa lub
olewactwa i ewidentnej bezkarnosci lekarzy) respiratorow.

> (tak w telegraficznym skrócie, warto posłuchać całości)

Nie, nie warto.

> [...]
>
> Ale po co, skoro są nowsze preparaty, bardziej skuteczne?
> Amantadynę na grypę przestano zapisywać w 2009... A przynajmniej ci

Masz bałagan w głowie. Pewnie od ,,Defoliatorów". Za dużo ich czytasz.
Zapisuje się nadal i to zupelnie legalnie i powszechnie, wręcz DEDYKOWANIE.
Info znajdziesz na stronach MZ. Wybacz, że nie zależy mi na wyszukaniu
specjalnie dla ciebie, kiedyś już tu wstawiałam link, to se znajdź.
JA SAMA DOSTAŁAM ONLINE RECEPTĘ i ją zrealizowałam w aptece - NA GRYPĘ.

1.
https://www.doz.pl/czytelnia/a16249-Leki_przeciwwiru
sowe_na_grype._Czym_jest_amantadyna_rymantadyna_osel
tamiwir_i_zanamiwir
,,(...)Najsilniejszymi lekami przeciwwirusowymi na grypę są amantadyna,
rymantadyna (leki starej generacji), oseltamiwir i zanamiwir (leki nowej
generacji).(...)"
2.
https://www.doz.pl/czytelnia/a16249-Leki_przeciwwiru
sowe_na_grype._Czym_jest_amantadyna_rymantadyna_osel
tamiwir_i_zanamiwir
3.
https://receptomat.pl/landing/og-amantadyna?k=amanta
dyna&c=14167277896&g=123415459177&a=555094955934&d=m
&utm_source=adwords&gclid=EAIaIQobChMIorq9j8as9AIVx0
aRBR1Z1wwYEAMYASAAEgJLQvD_BwE
4.
,,E-recepta Online - Amantadyna - Kod wysyłamy w 5 minut
Kod E-recepty wysyłamy SMS nawet w 5 minut na Viregyt k. Dostępni 24h 7 dni
w tygodniu. Wypełnij prosty formularz Online...
https://pewna-recepta.pl/e-recepta/dowolna-e-recepta
/?gclid=EAIaIQobChMIorq9j8as9AIVx0aRBR1Z1wwYEAMYAiAA
EgLkNPD_BwE"

Itd.

Co do leczenia Covid:

https://przychodnia-przemysl.pl/mozna-wyleczyc-covid
-19-w-48-godzin/

Reszty twoich propagandowych pierdoletów nawet nie chce mi się czytać.

4. Data: 2021-11-23 11:35:58

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 19:20, XL pisze:

> Istnieje schorzenie GRYPOPODOBNE,ktore tak nazwano.

Czyli to jednak nie grypa?
LOL

Bo widzisz, pies i kot to ssaki, ale pies, to jednak coś innego niż kot.

> Masz bałagan w głowie. Pewnie od ,,Defoliatorów". Za dużo ich czytasz.
> Zapisuje się nadal i to zupelnie legalnie i powszechnie, wręcz DEDYKOWANIE.

Bredzisz. Amantadyna przy grypie od wielu lat jest niezalecana.
Co nie znaczy, że nie istnieją nieuki, które nadal ją przypisują.
Takie jak ten:
https://www.dziennikwschodni.pl/koronawirus/zabojcze
-szczepionki-robione-z-ludzkich-plodow-tak-lekarz-st
raszyl-pacjentke,n,1000298351.html

> Info znajdziesz na stronach MZ. Wybacz, że nie zależy mi na wyszukaniu
> specjalnie dla ciebie, kiedyś już tu wstawiałam link, to se znajdź.

Nie zależy ci, bo wiesz, że kłamiesz.

> JA SAMA DOSTAŁAM ONLINE RECEPTĘ i ją zrealizowałam w aptece - NA GRYPĘ.

Nie wątpię.
To, że szury wcinają amantadynę wiadomo od dawna.
To tłumaczy również twoje zaburzenia.

> [...]
tamiwir_i_zanamiwir
> ,,(...)Najsilniejszymi lekami przeciwwirusowymi na grypę są amantadyna,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czyli jednak wiesz.
Tym bardziej, że sam ci to niedawno pisałem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> Co do leczenia Covid:
>
> https://przychodnia-przemysl.pl/mozna-wyleczyc-covid
-19-w-48-godzin/

Już podawałaś.
I nadal nie zrozumiałaś co tam jest napisane.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Starzec z demencją trzyma palec...
Zaorane państwowe lecznictwo.