Rak.

1. Data: 2021-11-22 00:35:05

Temat: Rak.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rak jest znakiem zodiaku, który najbardziej ufa swojej intuicji. Nie bez
powodu, nigdy go nie zawiodła i jest jego najlepszą przyjaciółką. Rak ma
silną świadomość, której nie zakłócają nawet odczuwane przez niego emocje.
Jego wewnętrzny głos zawsze podpowiada mu, co zrobić w danej chwili, czego
nie mówić lub przed kim się chronić. Ten znak zodiaku ma również doskonałe
umiejętności odczytywania emocji innych. Robi to w stosunku do
najbliższych, ale i zupełnie obcych mu ludzi. Dzięki temu jest doskonałym
rozmówcą i słuchaczem - zawsze zrozumie Cię bez słów.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-22 10:56:44

Temat: Re: Rak.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 00:35, XL pisze:
> [...]
> najbliższych, ale i zupełnie obcych mu ludzi. Dzięki temu jest doskonałym
> rozmówcą i słuchaczem - zawsze zrozumie Cię bez słów.

Oraz wciąż poszukuje docenienia wśród obcych ludzi w internecie. A
niejednokrotnie, chcąc poczuć się lepszym (-ą), ucieka się do poniżania
i hejtu.

Może po prostu inni tych rozlicznych zalet nie zauważają...

--
Ewa

3. Data: 2021-11-22 12:42:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Dzięki temu jest doskonałym
> rozmówcą i słuchaczem - zawsze zrozumie Cię bez słów.

Zwlaszcza szare myszki z przewlekłym żółciotokiem ?

4. Data: 2021-11-22 17:33:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 00:35, XL pisze:
> Rak jest znakiem zodiaku, który najbardziej ufa swojej intuicji.

A co na temat wiary w znaki zodiaku mówi wasza religia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2021-11-22 17:46:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> A co na temat wiary w znaki zodiaku mówi wasza religia?

Sporo. Np. mówi o tym, kto pierwszy pokłonił się narodzonemu Jezusowi. Kto
przepowiedzial i ogłosił narodziny Chrystusa. Trzej królowie byli
astrologami, a dwunastu apostołów to dwanaście znaków zodiaku.

,,W Ks. Joba Bóg wskazuje również na "Mazarot" [nazwa ta pojawia się jedynie
w tłum. Biblii Brzeskiej- przyp. tłum.], który często tłumaczony jest jako
zbiór gwiazd południowych. I przez wielu uważany jest za odniesienie do
dwunastu gwiazd zodiaku [co występuje w tłum. Biblii Warszawskiej- przyp.
tłum.].

Konstelacje były oglądane i studiowane przez wieki. Egipcjanie i Grecy
znali znaki zodiaku i wykorzystywali je do oznaczania początku wiosny wieki
przed Chrystusem. Wiele już zostało napisane na temat konstelacji
zodiakalnych, włączając w to teorie, które zawierały starożytne pokazy
Bożego planu odkupienia. Na przykład, konstelacja Lwa może być postrzegana
jako niebiański opis Lwa plemienia Judy (Ks. Objawienia 5.5), a Panna może
być przypomnieniem panny, która urodziła Chrystusa. Jednak Biblia nie
wskazuje na żadne "ukryte znaczenie" tych czy jakichkolwiek innych
konstelacji.

Biblia mówi, że gwiazdy razem ze słońcem i księżycem były "znakami dla
oznaczania pór, dni i lat" (1 Ks. Mojżeszowa 1.14); a to oznacza, że miały
wskazywać nam czas. Są również "znakami" w sensie "wskazówek" w nawigacji,
i przez całą historię ludzie korzystali z gwiazd, aby wyznaczać kursy wokół
globu.

Bóg wykorzystał gwiazdy do zilustrowania jego obietnicy danej Abrahamowi o
licznym potomstwie (1 Ks. Mojżeszowa 15.5). Zatem, za każdym razem gdy
Abraham patrzył w górę na niebo nocą, przypominał sobie Bożą wierność i
dobroć. Sąd ostateczny na ziemi będzie ukazywał się także w doświadczeniach
astronomicznych związanych z gwiazdami (Ks. Izajasza 13.9-10; Ks. Joela
3.15; Ew. Mateusza 26.29)."

6. Data: 2021-11-22 18:40:43

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 17:46, XL pisze:

> Sporo. Np. mówi o tym, kto pierwszy pokłonił się narodzonemu Jezusowi. Kto
> przepowiedzial i ogłosił narodziny Chrystusa. Trzej królowie byli
> astrologami, a dwunastu apostołów to dwanaście znaków zodiaku.

Musisz chyba wyedukować swojego papieża, bo on twierdzi coś innego:

https://deon.pl/kosciol/serwis-papieski/co-papiez-fr
anciszek-sadzi-na-temat-horoskopow,447767

"Tylko mocna wiara, oparta na Słowie Bożym, a nie horoskopy i wróżby,
daje nam pewność i siłę wśród różnych burz i trudności, jakie niesie ze
sobą życie"

"jeśli nie złapiemy słowa Pana, ale radzimy się horoskopów i wróżbitów,
zaczynamy iść na dno"

Zobaczyłaś już dno? Czy może tak szybko je minęłaś, że ci umknęło?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-11-22 19:31:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> zaczynamy iść na dno"
>
> Zobaczyłaś już dno? Czy może tak szybko je minęłaś, że ci umknęło?

Będzie musiał przeboleć moj upadek.
Bo ja LUBIĘ SIĘ BAWIĆ znakami Zodiaku i horoskopami. Mówił gdzieś o
ZABAWIE? Nie. Uff.

8. Data: 2021-11-23 11:45:52

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.11.2021 o 19:31, XL pisze:

> Będzie musiał przeboleć moj upadek.
> Bo ja LUBIĘ SIĘ BAWIĆ znakami Zodiaku i horoskopami. Mówił gdzieś o
> ZABAWIE? Nie. Uff.

Czyli napisałaś coś, w co sama nie wierzysz.
Czyli nic nowego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dlaczego umierają ,,na Covid"?