Starzy Grupowicze

1. Data: 2003-08-08 23:20:17

Temat: Starzy Grupowicze
Od: "Adam665" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy nie daloby sie utworzyc grupy gdzie kazdy posiadajacy wlasciwe
referencje mailaby swoje haslo i dalej z nami udziela sie - chodzi mi o to
aby nie dopuscic szczeniakow i skunksow na grupe, moze ktos ma jakis pomysl

1. Data: 2003-08-09 00:23:10

Temat: Re: Starzy Grupowicze
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-09 01:20, osoba przedstawiająca się jako 'Adam665'
zechciała zauważyć:

> czy nie daloby sie utworzyc grupy gdzie kazdy posiadajacy wlasciwe
> referencje mailaby swoje haslo i dalej z nami udziela sie - chodzi mi o to
> aby nie dopuscic szczeniakow i skunksow na grupe, moze ktos ma jakis pomysl

Więc trzeba zacząć od Ciebie.

R.

1. Data: 2003-08-09 09:00:43

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A co to za Samoobrona Kuchenna? Zwariowałeś czy Ci jeść nie dają?
koneserka

1. Data: 2003-08-12 16:18:05

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> referencje mailaby swoje haslo i dalej z nami udziela sie - chodzi mi o to
> aby nie dopuscic szczeniakow i skunksow na grupe, moze ktos ma jakis

hej nie obrażaj skunksów
aneta

1. Data: 2003-08-12 19:28:31

Od: Monika Mężyńska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam665 wrote:

> czy nie daloby sie utworzyc grupy gdzie kazdy posiadajacy wlasciwe
> referencje mailaby swoje haslo i dalej z nami udziela sie - chodzi mi o to
> aby nie dopuscic szczeniakow i skunksow na grupe, moze ktos ma jakis pomysl

Oho, Stary Grupowicz sie odezwal...
Dawno nie zagladalam na prk i chyba dobrze, bo jakies orwellowskie
klimaty tu nastaly. :(

Lepiej ograniczyc sie do przegladu archiwum co czas jakis...

--
Monika Mężyńska
http://emem.pl/

1. Data: 2003-08-12 19:48:02

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3F393FDF.455F9B0F@poczta.onet.pl,
Monika Mężyńska <m...@p...onet.pl> a écrit:

> Oho, Stary Grupowicz sie odezwal...

Hum ;-)

> Dawno nie zagladalam na prk i chyba dobrze, bo jakies orwellowskie
> klimaty tu nastaly. :(

Pnagun erv :-)

Ewcia

--