Sztyblety indyka, jak sobie z tym radzicie?

1. Data: 2003-08-08 23:32:20

Temat: Sztyblety indyka, jak sobie z tym radzicie?
Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubię indyka, ale te sztyblety doprowadzają mnie do rozpaczy. Jak je usuwać?
makary

1. Data: 2003-08-09 00:25:31

Temat: Re: Sztyblety indyka, jak sobie z tym radzicie?
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-09 01:32, osoba przedstawiająca się jako 'makaron'
zechciała zauważyć:

> Lubię indyka, ale te sztyblety doprowadzają mnie do rozpaczy. Jak je usuwać?

Zdjąć. No i gdzie kupiłeś indyka w butach?

R.

1. Data: 2003-08-09 10:35:34

Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bh1f14$p2$4@nemesis.news.tpi.pl...

> Zdjąć. No i gdzie kupiłeś indyka w butach?
Rysiu, ach te Twoje dowcipy, chodzi o ścięgna w nogach.
makary

1. Data: 2003-08-09 18:46:28

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-09 12:35, osoba przedstawiająca się jako 'makaron'
zechciała zauważyć:

> Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
> wiadomości news:bh1f14$p2$4@nemesis.news.tpi.pl...
> usuwać?

> Rysiu, ach te Twoje dowcipy, chodzi o ścięgna w nogach.

Regionalizm. Chodzi Ci o wytrybowanie ścięgien. Podciąć skóre i mięśnie
przy stawie kolanowym. Oczyścić kilkucentymetrowe odcinki ścięgien (by
nie wyrwac mięsa). Wyciągnąć po kolei szczypcami.

R.

Starzy Grupowicze
Jakie to ścierwo weszlo na grupe
Jakas szmata smierdzaca