Staw skokowy - po zlamaniu

1. Data: 2002-08-21 11:25:30

Temat: Staw skokowy - po zlamaniu
Od: "Krzysztof Baranowski" <k...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam takie pytanie, ile mniej wiecej czasu potrzeba aby staw skokowy
przywrocic do calkowitej sprawnosci.
Mialem cos pt. zlamanie prawej kostki przysrodkowej z zerwaniem wielozrostu.
Spedzilem 6 tygodni w gipsie,
zdjeto mi go wczoraj. Kosc zrosla sie ok, ale chodze malymi krokami ze
wzgledu na ograniczona zakres ruchu
stopy, przy wiekszych wychyleniach zaczyna bolec. Jak dlugo cos takiego sie
regeneruje... jakies warianty
optymistyczne (rehabilitacja, cwiczenia itp.) i peseymistyczne ?

Z gory dziekuje za wszelkie informacje,
Krzysiek

2. Data: 2002-08-22 10:52:03

Temat: Re: Staw skokowy - po zlamaniu
Od: "Niedzwiedz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

TEST
Użytkownik "Krzysztof Baranowski" <k...@d...ids.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> regeneruje... jakies warianty
> optymistyczne (rehabilitacja, cwiczenia itp.) i peseymistyczne ?

pytanie pelne rezygnacji...
reumatolog
Likwidacja blizn potrądzikowych
Jak przedluzyc stosunek