pytanie pelne rezygnacji...

1. Data: 2002-08-21 11:25:29

Temat: pytanie pelne rezygnacji...
Od: "max" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czolem,
zapytam, mimo ze pewnie nikt nie odpowie...
od paru miesiecy mam stan podgoraczkowy, bole w klatce piersiowej - takie
pieczenie, jakby oskrzela, wnioskuje to z podobnych objawow jakie mialem
pare lat temu, dusznosci, oraz odkrztuszam flegme, szczegolnie rano. Bylem u
wielu lekarzy, co lekarz to inna opinia, alergolog twierdzi ze to astma,
szpikuje mnie lekami na alergie (serevent fliksonaze, fliksotide),
praktycznie nic sie nie zmienia, jak pieklo i pobolewalo tak pobolewa.
Laryngolog twierdzi ze to efekt przewleklego zapalenia zatok, mam termin
operacji, ale dopiero za 3 miesiace. Badan zrobilem mase, ekg, analizy krwi,
moczu i innego dziadostwa, wszystko jest OK. Jedynie niedobrze wychodzi
spirometria, ale to normalne skoro mnie przydusza i pobolewaja okolice
oskrzeli. Ostatnio zrobilem sobie wymaz z gardla i wyszla mi obecnosc
bakteri enterobacter cloacae. Pytalem o to na grupie ale nikt nie
odpowiedzal :( Poszedlem do laryngologa, ten stwierdzil ze to efekt
zaburzenia rownowagi w organizmie po antybiotyku ( przestalem je brac 3 dni
przed badaniem) i ze to normalne. A klatka piersiowa jak piekla tak piecze,
a temperatura ponizej 37.1 nie schodzi

Jesli ktos z obecnych dotarl do konca (moze nawet jakis pan doktor) to moze
mi powie co o tym sadzic? Ostatnio dokopalem sie informacji o przewleklym
zapaleniu oskrzeli, czy mogloby byc tak ze enterobacter cloacae jest
przyczyna zapalenia oskrzeli?
Co ja mam z tym zrobic??
:(((

2. Data: 2002-08-21 13:58:32

Temat: Re: pytanie pelne rezygnacji...
Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "max" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czolem,
> zapytam, mimo ze pewnie nikt nie odpowie...

Zapewne pomoc moze jedynie doswiadczony lekarz...
Ja szczerze Ci zycze powrotu do ZDROWIA.

Pozdro
Negatyw

3. Data: 2002-08-22 06:42:39

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi powie co o tym sadzic? Ostatnio dokopalem sie informacji o przewleklym
> zapaleniu oskrzeli, czy mogloby byc tak ze enterobacter cloacae jest

Należy zgłosić się do dobrego lekarza klinicysty ze specjalizacją choroby płóc.
Można zasugerować badanie - bronchoskopia.
Czy któryś z lekarzy podejrzewał zakażenie pneumocystis carini?
Czy przepisano Ci Bactrim, Biseptol lub inny lek zawierający Sulfemetoxazol i
Trimetoprim?
Pozdro.
Pavulon

4. Data: 2002-08-29 19:24:36

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Należy zgłosić się do dobrego lekarza klinicysty ze specjalizacją choroby
płóc.

To bardzo sensowna rada.

> Można zasugerować badanie - bronchoskopia.

Wykonana dobrze z pewnoscia nie zaszkodzi, ale niech lekarz decyduje.

> Czy któryś z lekarzy podejrzewał zakażenie pneumocystis carini?

Oooo, czy szanowny Pan przechodzil cos takiego, ze wysuwa tak malo
odpowiedzialne sugestie ??? Rozumiem, ze symptomy byly identyczne. A jaki mial
Pan wtedy poziom CD4 i na jakiej kombinacji HAART aktualnie Pan jest ? I czy
nie uwaza Pan, ze aktywne, nie leczone PCP przez kilka miesiecy to absolutny
rekord swiata ?

> Pavulon

Krzysztof

5. Data: 2002-08-30 07:26:16

Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "max" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
<ciach>
> [...]
> mi powie co o tym sadzic? Ostatnio dokopalem sie informacji o przewleklym
> zapaleniu oskrzeli, czy mogloby byc tak ze enterobacter cloacae jest

Może ja źle doczytałam - ale powienieneś mieć zrobione RTG klatki
piersiowej.
Joaśka

reumatolog
Likwidacja blizn potrądzikowych