Stenty

1. Data: 2004-06-20 14:53:34

Temat: Stenty
Od: "Raf" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile maksymalnie wytrzymują w organizmie stenty. Czy jest jakies
ograniczenie? Slyszalem, ze 7 lat ale nie znam sie na tym kompletnie.

2. Data: 2004-06-21 20:47:18

Temat: Re: Stenty
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ile maksymalnie wytrzymują w organizmie stenty. Czy jest jakies
> ograniczenie? Slyszalem, ze 7 lat ale nie znam sie na tym kompletnie.

jeszcze nie stosuje sie powszechnie stentow ulegajacych biodegradacji wiec
te co sa, sa na zawsze

3. Data: 2004-06-22 19:20:47

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:
> Użytkownik "Raf" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> jeszcze nie stosuje sie powszechnie stentow ulegajacych biodegradacji
> wiec te co sa, sa na zawsze
Teoretycznie tak własnie jest , ale...

lekarz, (dr med. adiunkt w Instytucie w Aninie0 pod opieka którego jestem
własnie po PTCA, w czasie wizyty stwierdził mimochodem, ze i tak, po ok. 6
latach cała zabawa zaczyna sie na nowo, bo zwykle naczynia znów zarastaja.
prawde mówiąc nigdzie sie w literaturze z czymś podobnym nie spotkałem,
szczególnie z takim scisłym określeniem czsu, ale relata , -refero

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

4. Data: 2004-06-22 19:47:45

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:cba0i3$o2n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> prawde mówiąc nigdzie sie w literaturze z czymś podobnym nie spotkałem,
> szczególnie z takim scisłym określeniem czsu, ale relata , -refero

myslisz wiec o czasie droznosci stentu
wszystko co przeczytasz to czysta statystyka
np u jednego bedzie drozny przez 3 miesiace u innego przez 10 lat, srednio
wiec okolo 5 lat i co z tego wynika dla ciebie? do tego dodaj rozbicie na %
zwezenia i osiagasz zadna korzysc praktyczna
(przychodzi mi na mysl tylko restenoza? i wtedy mozna np rekanalizowac
stent)
tu masz troche ciekawych informacji
http://www.ptkardio.pl/standardy/haslo/2_i.html

5. Data: 2004-06-22 23:40:38

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:

(..)>>

> [...]
> rozbicie na % zwezenia i osiagasz zadna korzysc praktyczna
> (przychodzi mi na mysl tylko restenoza? i wtedy mozna np rekanalizowac

Całkowicie sie z Tobą zgadzam i tez byłem tą wypowiedzia dr M zdziwiony.
Ale, jak juz pisałem, relata refero:)

> tu masz troche ciekawych informacji
> http://www.ptkardio.pl/standardy/haslo/2_i.html

dziekuję

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

Stopy - krosty i potliwość
EKG
Rape Video 5414
termoregulacja a niewydolnosc serca