Stluczenie - palca!?

1. Data: 2001-03-12 07:13:30

Temat: Stluczenie - palca!?
Od: zoom <z...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakies dwa tygodnie temu stluklem sobie palca u nogi, troche pobolal
poczym pod paznokciem zrobil sie siniak. Mam pytanie - jaka masc
polecicie aby jak najszybciej sie go pozbyc?

Pozdrawiam
zoom

2. Data: 2001-03-12 08:54:59

Temat: Re: Stluczenie - palca!?
Od: "Carlos" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik zoom <z...@m...waw.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisa?:2...@4...com..
.
> [...]
>
> Pozdrawiam
> zoom
> Jesli zrobil Ci sie siniak pod paznokciem to nie ma co smarowac mascia -
po prostu zejdzie Ci caly paznokiec - ale to nie boli
pozdr......
Carlos

3. Data: 2001-03-13 06:07:37

Od: zoom <z...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Mar 2001 09:54:59 +0100, "Carlos" <e...@k...net.pl>
wrote:

>po prostu zejdzie Ci caly paznokiec - ale to nie boli

Nie bardzo rozumiem - dlaczego od stluczenia mialby mi zejsc caly
paznokiec. I w jaki sposob - tzn. skruszy sie czy co?

Pozdrawiam
zoom

4. Data: 2001-03-13 08:01:58

Od: "Pawel Harwacki" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo rozumiem - dlaczego od stluczenia mialby mi zejsc caly
> paznokiec. I w jaki sposob - tzn. skruszy sie czy co?
Jezeli jest to taki wiekszy siniak to paznokc po prostu obleci ale nie martw
sie za jakis czas wyrosnie nowy na to miejsce tak bylo u mnie,jezeli
mniejszy tzn. nie na caly paznokcjest siniak to z czasem siniak zejdzie sam
i paznokc nie obleci.Slyszalem ze mozna temu zaradzic w ten sposób, ze
trzeba przekluc(oczywiscie w miare delikatnie)paznokc tak, aby krew i
wszystko inne co jest pod paznokciem moglo sobie przez ten otwór w paznokciu
wyplynac i wtedy paznokc powinien sie zagoic bez oblatywania i w miare
szybko.Mysle ze jest to najlepszy sposób w tej sytuacji(oczywiscie jesli
jest to taki wiekszy siniak)i podobno najlepiej paznokc przekluc jakas
rozpalona igla bo wtedy nie trzeba naduszac na paznokc tylko dziura sie w
paznokciu wytapia.Opowiadal mi o tym sposobie znajomy któremu tak robil
lekarz jak mial obity paznokc. Pozdrawiam Pawel.

5. Data: 2001-03-13 15:40:55

Od: "Carlos" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik zoom <z...@m...waw.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisa?:5...@4...com..
.

> Nie bardzo rozumiem - dlaczego od stluczenia mialby mi zejsc caly
> paznokiec. I w jaki sposob - tzn. skruszy sie czy co?
>
> Pozdrawiam
> zoom
Po prostu masz siniaka pod paznokciem i napewno troche powietrza - wiec
powoli bedzie Ci sie goilo i przynajmniej Ja tak mialem - ten stary mi
odpadl i w miedzy czasie rosl nowy swiezutki paznokiec
pozdrawiam
Carlos

6. Data: 2001-03-13 15:43:40

Od: "Carlos" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie bardzo rozumiem - dlaczego od stluczenia mialby mi zejsc caly
> paznokiec. I w jaki sposob - tzn. skruszy sie czy co?

kiedys kumpel zgniotl mi palce na prasie
jeden paznokiec zciagnelo mi na zywca a drugi - tak jak pisal kolega
delikatnie mi przedziorawili i po paru dniach mi odpadl -
Carlos

7. Data: 2001-03-13 16:29:47

Od: "Hyoideus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paznokiec bedzie rósl a krwiak bedzie sie z nim przesuwal. Gdy dojdzie do
konca palca to zacznie sie wykruszac spod palca. No chyba, ze krwiak
obejmuje caly paznokiec to wtedy moze zejsc paznokiec i po jakims czasie
zacnie rosnac od nowa.

Hyo.
PS. Stluklem sobie palec u nogi a nie palca.

8. Data: 2001-03-13 17:53:02

Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powoli bedzie Ci sie goilo i przynajmniej Ja tak mialem - ten stary mi
> odpadl i w miedzy czasie rosl nowy swiezutki paznokiec

Owszem, tak sie dzieje, ale u mnie na przyklad proces odrastania nowego
paznokcia trwal z pol roku, ten nowy rosl sobie pod spodem, odpychajac stary
i ciemny na wierzch, co niestety po koniec owego pol roku doprowadzilo do
pieknego stanu zapalnego naokolo brzegow paznokcia-zaczal on po prostu
wrastac. Mecze sie z tym jeszcze teraz, i zaluje, ze od razu nie poszlam do
lekarza, aby paznokiec sciagnal-wowczas sie balam, ale nie mialabym tych
wszystkich klopotow. Wiec moze jednak jak zacznie jakos dziwnie schodzic,
idz do lekarza..
Agnieszka

9. Data: 2001-03-16 05:41:30

Od: zoom <z...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jezeli jest to taki wiekszy siniak to paznokc po prostu obleci ale nie martw
>sie za jakis czas wyrosnie nowy na to miejsce tak bylo u mnie,jezeli

Jest wiekszy, jednak nie obejmuje calej powierzchni pod paznokciem. Na
razie nic sie nie dzieje, poprostu jest, z paznokciem nic sie nie
dzieje, a sam palec nie boli.

>wyplynac i wtedy paznokc powinien sie zagoic bez oblatywania i w miare
>szybko.Mysle ze jest to najlepszy sposób w tej sytuacji(oczywiscie jesli

Rozumiem,ze w przeciwnym razie to moze trwac i trwac?!

zoom

Sumamed tabl. jaka dawka dzienna dla dorosłego?
Re: PSYCHOLOG SĄDOWY NA CZACIE
Re: PSYCHOLOG SĄDOWY NA CZACIE
Jak schudnac????
Informacje o MDS