Jak schudnac????

1. Data: 2001-03-11 09:53:31

Temat: Jak schudnac????
Od: "DziubekR" <r...@o...ch> szukaj wiadomości tego autora

dieta?? wczasy odchudzajace??? a moze cos innego?
jezeli brak silnej woli gdzie szukac pomocy i skutecznosci?? w zwalczaniu
otylosci?
r...@o...ch
197cm 150kg
to duzo za duzo i pora aby cos zaradzic

2. Data: 2001-03-18 18:12:28

Temat: Re: Jak schudnac????
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam...

Użytkownik DziubekR <r...@o...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onetel.net.uk...
> dieta?? wczasy odchudzajace??? a moze cos innego?
> jezeli brak silnej woli gdzie szukac pomocy i skutecznosci?? w zwalczaniu
> otylosci?
Ja znalazlem sposob:-))) Codzienny jogging okolo 5-6 km, basen 2x w
tygodniu, i np. to co dzis zjadelem <jest godzina po 21 i juz wiecej ejsc
nie bede> to jedna buleczka popita butelka 0,33 wody mineralnej... idzie sie
wykonczyc:-P ale dziala... efekt 2-ch tygodni takiej wcale nie emczarni- bo
czuje sie cudownie to -8 kg:))

> r...@o...ch
> 197cm 150kg
> to duzo za duzo i pora aby cos zaradzic
183cm bylo: 86 jest 78:-))) jeszcze do kocna miesaica i bedzie tak jak rpzed
zima:-)) - waga idealna okolo 73kg

Zycze powodzenia ! i chyba warto jednak troche sie psotarac, a ja sam nie
mam silenj woli... ale jakos po 2-3 dniach to juz wchdozi w nawyk:-)))
--
LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie

3. Data: 2001-03-19 13:39:50

Temat: dowody na ewolucje z biogeografi?
Od: f...@w...tarnow.pl (Funia) szukaj wiadomości tego autora

Czy to chodzi o rozpad kontynentu Pangea i dalsze różnicowanie sie w związku
z tym organizmów?
czy znacie jakieś przykłady i czy wilczomlecze z Afryki i kaktusy z Ameryki
są dobrym przykładem?

dzięki
Funia

4. Data: 2001-03-20 18:38:23

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Mar 2001 10:53:31 +0100, "DziubekR" <r...@o...ch>
wrote:

>dieta?? wczasy odchudzajace??? a moze cos innego?
>jezeli brak silnej woli gdzie szukac pomocy i skutecznosci?? w zwalczaniu
> [...]
Obawiam sie, ze w Twoim przypadku bieganie nie bedzie najlepsze ze
wzgledu na obciazenie stawow. Goraco polecam rowerek, basen.
aha no i staraj sie nie jesc po 19, a przynajmniej przed snem.
--
Pozdrawiam - Łukasz
s...@y...pl

5. Data: 2001-03-20 18:38:26

Temat: Re: dowody na ewolucje z biogeografi?
Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar 2001 14:39:50 +0100, f...@w...tarnow.pl (Funia) wrote:

> [...]
>z tym organizmów?
>czy znacie jakieś przykłady i czy wilczomlecze z Afryki i kaktusy z Ameryki

Wydaje mi sie, ze dobrym przykladem bedzie leniwiec i mis kolala z
Australii. Moja nauczycielka z biologi mowila nam cos o pokrewienstwie
pomiedzy nimi. Koala jes na pewno endemitem w Australii.
--
Pozdrawiam - Łukasz
s...@y...pl

6. Data: 2001-03-25 08:33:47

Od: "User11" <U...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu nie jedz!
Użytkownik Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.

7. Data: 2001-03-25 09:13:13

Od: "User11" <U...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>A może kup rower? Bardzo wciągające są również spacery{szczególnie z miłą
osobą}.

Informacje o MDS
Problemy z oddychaniem przez nos
L429
protest poszkodowanych przez sluzbe zdrowia
http://lista01.w.interia .pl