Stolik pod umywalke nablatowa

1. Data: 2003-10-02 17:44:21

Temat: Stolik pod umywalke nablatowa
Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Szukam od dluzszego czasu stolika/szafki pod umywalke nablatowa -
najchetniej z Kola. Tymczasem wszystkie szafki sa pod umywalki podwieszane.
Potrzebuje taka szafke jako rozwiazanie przejsciowe, wiec zalezy mi, zeby
szafka byla mozliwie najtansza. Czy zna ktos sklep w okolicach Warszawy,
gdzie znajde taka szafke?

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

1. Data: 2003-10-03 07:15:38

Temat: Re: Stolik pod umywalke nablatowa
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości
> [...] stolika/szafki pod umywalke nablatowa -
> [...] Czy zna ktos sklep w okolicach Warszawy,
> gdzie znajde taka szafke?

Czy odpowiednio dobrana szafka podzlewozmywakowa (kuchenna) z
odpowiednio wyciętym w blacie otworem nie rozwiązuje problemu?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-10-03 15:00:03

Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialam ten sam problem, tylko, ze moja umywalka to NADblatowa.
Kupiłam deski sosnowe w OBI, przed skreceniem pomalowalam lakierobejca
tez z OBI, dokupilam nóżki w chromie OBI i tylko wykroiłam - przy pomocy
taty oczywiście dziurkę ta syfon - rurkę . Szafka wyglada jak z firmy
ROCA . Dzurke wykroisz wyżynarką

iza;)

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---