Stop GMO!

131. Data: 2011-02-08 14:01:45

Temat: Re: Stop GMO!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2011 13:53:32 +0100, Witek napisał(a):

> Aicha presented the following explanation :

> Jakie rewolucje, przecież to jak zwykle objaw "wszechwiedzy" Ikselki.
> Witek
>
> PS
> No to jak z ta krzyżówka konia z osłem byłe droga IKselko?

A gdzieś pisałam o niej? - przypomnij. To Ci opowiem o MULE.

132. Data: 2011-02-08 14:02:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2011 14:05:53 +0100, mirzan napisał(a):

> A ja wolę ozdobne,i podoba mi się krzyżowka konia z zebrą,może być zeber
> z oślicą,to też śpiew będzie ładny.
> Artystyczne pozdrowienia.mirzan

O mułach Pan słyszał?

133. Data: 2011-02-08 14:02:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2011 14:25:14 +0100, Aicha napisał(a):

> A ironia biega wokół i odsłania wargi...

Bezwstydna kobieta z Ciebie, faktycznie.

134. Data: 2011-02-08 14:03:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:51:27 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> wrote in message

> Jesteś przymulony, że atakujesz XL?

Muła zgrywa ;-P

135. Data: 2011-02-08 14:17:53

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista formulated the question :

> Jeste? przymulony, że atakujesz XL?
Nie, naśmiewam sie z jej braku samokrytycyzmu i niewzmąconej chęci
zaistnienia wszędzie jako doradcy - niestety w dyskusji wychodzą takie
kwiatki braku wiedzy, że przerażenie ogarnia (niestety nie XL, bo
"okopuje się", a tam gdzie wymagana jest wiedza, nie odpowiadana
pytania w postach do niej).
Witek

136. Data: 2011-02-08 14:18:40

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote :

> Muła zgrywa ;-P

Przy oślicy, nigdy ;-)

137. Data: 2011-02-08 14:19:48

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

After serious thinking Ikselka wrote :
> Dnia Tue, 08 Feb 2011 14:05:53 +0100, mirzan napisał(a):

> O mułach Pan słyszał?

:-0 Nigdy, to jakieś produkty korporacji biotechnologicznych???
:-)

138. Data: 2011-02-08 14:23:23

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 15:00, Ikselka pisze:

> Ale BYŁA. Za moich szkolnych czasów.

> A coś innego wynika z tego, co napisałam? - mezaliansu NIE BYŁO.
> Czytać i myśleć, Zwierzak.

> Ty masz paranoję jakąś.

Owszem. PLONK.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

139. Data: 2011-02-08 15:12:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-0 Nigdy, to jakieś produkty korporacji biotechnologicznych???
> :-)

Skrzyżowanie witek zwanych też w łódzkim łytkami lub łydkami.
A więc skrzyżowanie łydek to jest to, o co chodziło, czyli o pierdolenie w
koło Macieju czy... Witka.

140. Data: 2011-02-08 15:14:15

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się", a tam gdzie wymagana jest wiedza, nie odpowiadana pytania w postach

Jesteś w mylnym błędzie, to mnie atakują a XL cierpi...

Trawnik u laika
Trawnik u laika
wiosna, wiosna ...
jezyki tesciowej