"Stoper" do gotowania jaj - gdzie to mozna kupic (Wroclaw)?

1. Data: 2001-12-25 11:22:11

Temat: "Stoper" do gotowania jaj - gdzie to mozna kupic (Wroclaw)?
Od: "Marcin" <m...@W...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam świątecznie
Kiedyś widziałem u znajomego w kuchni coś takiego jak budzik,
który się włączał po upływie pewnego nastawionego czasu.
Przydaje się to bardzo - chociażby przy gotowaniu jaj,
ale nie tylko przecież.
Pytałem w kilku marketach/sklepach ale bez powodzenia.
Czy ktoś z Was wie gdzie mają takie proste urządzonko
i mógłby się tą wiedzą podzielić ?
(Jestem z Wrocławia).

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-12-25 11:35:50

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@W...z.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> który się włączał po upływie pewnego nastawionego czasu.
> Przydaje się to bardzo - chociażby przy gotowaniu jaj,

Na pewno są tego całe stada w Ikei.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2001-12-25 13:00:58

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś z Was wie gdzie mają takie proste urządzonko
> i mógłby się tą wiedzą podzielić ? (Jestem z Wrocławia) pozdrawiam Marcin

Urządzenie takie duża liczba osób nosi ostatnio zawsze ze sobą.
Taką funkcję, i to podkreślam - bardzo dokładną, ma prawie każdy telefon
komórkowy!
Mój Ericsson R310s ma (prawie już na stałe) wpisane przeze mnie 5 minut do
jajek na miękko.
Oczywiście, wpisujesz tyle godzin i minut ile chcesz, wybierasz też
melodyjkę alarmu.
Pozdrawiam Świątecznie
Tadeusz

1. Data: 2001-12-25 13:40:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie tylko przecież.
> Pytałem w kilku marketach/sklepach ale bez powodzenia.
> Czy ktoś z Was wie gdzie mają takie proste urządzonko

Ja mam w piekarniku elektrycznym...
Wcześniej radziłam sobie bez, a odkąd mam ten piekarnik używam ciągle...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-27 13:27:34

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle co ja wiem, to sie nazywa minutnik, pytaj w sklepach gospodarstwa domowego
i w dużych stoiskach z zegarkami... Sprowadzaja tego całe tony z Chin, a
kształty bywaja najwymyślniejsze.. ( oraz takie zwyklutkie....).Moja mama bez
tego nie żyje, więc jej sprezentowałam pod choinkę do uzywania U MNIE w
kuchni..hi hi. Pozdrawiam gotująca "na oko" Qd

1. Data: 2001-12-27 18:40:37

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@W...z.pl> wrote in message
> [...]
> który się włączał po upływie pewnego nastawionego czasu.
> Przydaje się to bardzo - chociażby przy gotowaniu jaj,

minutnik to sie nazywa sa wszedzie ( przynajmnij jak pamietam w Poznaniu ) u
zegarmistrza ,w gospodarstwie domowym ,IKEA .
Kształty najrozniejsze ; jabluszka ,gruszki , jajka.
jak masz mikrofele to tez powinna miec minutnik
pozdro arielka

> Pytałem w kilku marketach/sklepach ale bez powodzenia.
> Czy ktoś z Was wie gdzie mają takie proste urządzonko
> [...]

wesolych
Juz po
Moj pierwszy keks czyli czemu to takie gęste?
Wszystkiego najlepszego
Filety z Okonia !!