Strasznie tego zaluje...

1. Data: 2003-12-07 17:42:12

Temat: Strasznie tego zaluje...
Od: "Peter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie jak sobie poradzic z problemem , ktory mnie ostatnio
nurtuje, mianowicie zauwazylem u siebie pewna ceche ktora ujawnia sie po
wymieszaniu piwa z wodka lub piwa z winem----staje sie agresywny w rozmowie
i zaczynam opowiadac rzeczy ktorych potem strasznie zaluje.Wiem ze najlepsza
metoda byloby wogole przestac pic, ale ja juz sie pare razy zlapalem na tym,
ze kiedy zaczynam pic (a popijam raczej rzadko) to upijam sie swiadomie do
stanu w ktorym przestaje sie kontrolowac. Przez ten moj problem stracilem
dziewczyne, a i paru znajomym sie oberwalo, strasznie tego wszystkiego teraz
zaluje, poniewaz osoby ktore sie do mnie przez to zrazily nie chca miec ze
mna juz nic wspolnego.

Czy jest tutaj moze jakas osoba ktora boryka sie z podobnymi problememami
lub miala taki problem i sobie z nim poradzila.

Prosze o pomoc

Piotrek

2. Data: 2003-12-10 12:11:06

Temat: Re: Strasznie tego zaluje...
Od: "Student 206" <s...@a...biol.uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem Ci tylko tyle. Alkohol blokuje prawidlowe dzialanie pewnych czesci
mózgu. Jednak blokujac czesc pozwala dzialac innej, normalnie przyblokowanej
w wiekszosci. Wsród odblokowanych znajduje sie takze potocznie zwany
agresor. Agresja jest potrzebna do zycia ale nie cala i dlatego dzialanie
agresora jest blokowane. Alkohol go odblokowuje. Moim zdaniem jedyna rada to
nie pic alkoholu w takich ilosciach, aby tracic kontrole nad samym soba...
Pozdrawiam i zycze odzyskania przyjaciol. Jesli sa przyjaciolmi -
zrozumieja. Prawdziwych przyjaciol poznajem w biedzie.

3. Data: 2003-12-10 18:47:10

Od: "..::WISKOLER::.." <j...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2003 18:42:12 +0100, "Peter" <p...@i...pl>
mozolnie myślał/a i wstukiwał/a w klawiszki:

[ciach]
>Czy jest tutaj moze jakas osoba ktora boryka sie z podobnymi problememami
>lub miala taki problem i sobie z nim poradzila.
Tak, ja. Pomogła mi terapia, AA i zaprzestanie picia alkoholu a nie
mieszania ich.
Mieszanie nie ma tu nic do rzeczy. Dziś jesteś agresywny po
mieszance,za jakiś czas po czystej, a jeszcze później po szklance
piwa. W następnej kolejności szklanka denturatu, mała buteleczka wody
kolońskiej... ciągnąć dalej ??

--
..::WISKOLER::..
~~Adres w ROT13~~