ALKOHOL

1. Data: 2003-11-25 17:15:21

Temat: ALKOHOL
Od: "Michał Gałaj" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto mi pomoże rzucić ten shit???

2. Data: 2003-11-26 05:58:08

Temat: Re: ALKOHOL
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gałaj" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bq02tn$s9n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kto mi pomoże rzucić ten shit???

Poradnia odwykowa i terapeuci.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek.

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

3. Data: 2003-11-26 16:45:27

Od: "..::WISKOLER::.." <j...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2003 18:15:21 +0100, "Michał Gałaj"
<k...@i...pl> mozolnie myślał/a i wstukiwał/a w klawiszki:

>Kto mi pomoże rzucić ten shit???

Znajdź w swojej okolicy grupę AA.
Zazwyczaj zbieraja sie w salkach przykościelnych, klubach abstynentów
itp.
Tutaj nikt Ci w tym nie pomoże.

--
..::WISKOLER::..
Alkoholików dzielimy na:

4. Data: 2003-11-26 21:23:34

Od: "wojciech" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

psychoterapia plus AA
napisz skad jestes, postaram sie dac ci jakies namiary

5. Data: 2003-11-27 19:16:55

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajdź w swojej okolicy grupę AA.
> Zazwyczaj zbieraja sie w salkach przykościelnych, klubach abstynentów
> [...]

Popieram. Znajdź grupę AA i chodź na mityngi
ania

6. Data: 2003-11-29 11:15:27

Od: Edel <p...@e...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna napisał:

> Popieram. Znajdź grupę AA i chodź na mityngi
> ania

Hola, Koleżanko - Tylko nie próbuj wpajać tutaj katolickiej propagandy:
W salkach przykościelnych AA Ci nie pomogą. Pokaż mi księdza, który
skutecznie si ę wyleczył i ujawnił bliźnim - jak to zrobić bo musieliby
ujawnić prawa ludzkiego umysłu a tego nie zrobią bo straciliby owieczki,
które poją strachem i wmawianiem alkoholizmu zamiast ujawnić metody
walki z nim. >Pijanym ludem łatwiej się steruje i łatwiej go strzyże a
>Krk jest mistrzem w tym od 2000 lat. Dobrze, że swoich poglądów nie
wymusza już jak niegdyś torturami. Myślący uciekają od Kościoła,
którego orędowniczka oświadcza - "Tutaj nikt Ci w tym nie pomoże". Obyś
się nie żdziwiła czego serdecznie życzę.

Pzdr
Edel

7. Data: 2003-12-01 19:53:15

Od: "..::WISKOLER::.." <j...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2003 12:15:27 +0100, Edel <p...@e...prv.pl>
mozolnie myślał/a i wstukiwał/a w klawiszki:

>Hola, Koleżanko - Tylko nie próbuj wpajać tutaj katolickiej propagandy:

To nie Anna podpowiadała salki przykościelne tylko ja, i nie miałem tu
na myśli propagandy katolickiej.

>W salkach przykościelnych AA Ci nie pomogą. Pokaż mi księdza, który

A kto mówi że w "salkach przykościelnych"mityngi AA prowadza księża?
Owszem maja tam wstęp, ale tylko na mityngi otwarte lub jeśli są
uzależnieni :) Kościół w tym wypadku jest tylko miejscem w którym
mozna spokojnie posiedzieć przez godzinę lub dwie i nie trzeba płacić
za wynajem lokalu, a jak wiadomo AA nie przyjmuje darowizn wobec czego
nie ma z czego zapłacić za wynajem nawet najmniejszej sali regularnie
co tydzień.

> [...]
>którego orędowniczka oświadcza - "Tutaj nikt Ci w tym nie pomoże". Obyś
>się nie żdziwiła czego serdecznie życzę.

Z tego co powyższe wyciągam wniosek że szczerze nienawidzisz wiary
katolickiej.
Nikt na mityngach nie namawia do żadnej (tym bardziej katolickiej)
wiary.
Są co prawda odwołania do Boga, ale wolność sumienia pozostaje
zachowana.

>Pzdr
>Edel

Pozdrawiam.
--
..::WISKOLER::..
Alkoholików dzielimy na:

uzależnienie od alkoholu, narkotyków i petów
Jestem uzależniony od seksu
Jestem uzależniony od...
Gdzie mitingi w Bytomiu?
strach