Straubal - do włosów

1. Data: 2003-05-09 14:59:24

Temat: Straubal - do włosów
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i znowu pytam :(

Czy ktos wie, gdzie mozna w Polsce, a najlepiej w Krakowie nabyc szampony
Straubal z henna?

Sa chyba produkcji niemieckiej:
http://www.straub-cosmetics.de/Home-E/Products/Strau
bal/straubal.html

Wyczytalam o nich bodajze w "Samo Zdrowie", gdzie bylo napisane, ze kosztuja
ok. 19 pln, wiec powinny gdzies byc, ale ja ich w zadnym sklepie nie
widzialam.

Bede wdzieczna za jakies sugestie i pomoc.
Kasia

1. Data: 2003-05-09 15:02:55

Temat: Re: Straubal - do włosów
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bede wdzieczna za jakies sugestie i pomoc.
> Kasia
>
> nie wiem, ale też bym chciała jak znajdzirjsz daj znać.

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-05-09 16:40:24

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Mikołajczyk wrote:

> Witam i znowu pytam :(
>
> Czy ktos wie, gdzie mozna w Polsce, a najlepiej w Krakowie nabyc szampony
> Straubal z henna?

macie tam Galerie Centrum? to tam powinny byc, w Wawie wlasnie tu sa. z
takich produktow z henna sa tez odzywki Te Tao.

xx.

1. Data: 2003-05-09 18:10:19

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

> macie tam Galerie Centrum? to tam powinny byc, w Wawie wlasnie tu sa. z
> takich produktow z henna sa tez odzywki Te Tao.
>
> xx.
> a co daje ta henna?

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-05-09 19:10:48

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

becik wrote:

>a co daje ta henna?

poglebienie koloru wlosow. dostepne sa (w obu firmach) wersje dla wlosow
rudo-czerwonawych, ciemnobrazowych i jasnoblond.

xx.

ps byloby swietnie, gdybys pisala pod cytatem, a nie "w nim".

1. Data: 2003-05-09 21:53:39

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> poglebienie koloru wlosow. dostepne sa (w obu firmach) wersje dla wlosow
> rudo-czerwonawych, ciemnobrazowych i jasnoblond.

czy to dziala bardziej jak szampon koloryzujacy czy utrwalajacy kolor?

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-05-10 07:31:29

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy to dziala bardziej jak szampon koloryzujacy czy utrwalajacy kolor?

Z tego co wyczytalam to podobno utrwala kolor, poglebia go, jak napisala Anek.
Kasia Mikolajczyk

1. Data: 2003-05-10 07:33:41

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> macie tam Galerie Centrum? to tam powinny byc, w Wawie wlasnie tu sa. z
> takich produktow z henna sa tez odzywki Te Tao.
>
> xx.

Mamy, mamy! Dzieki za wskazowke!!
Zamowilam sobie tez taki szampon z henna z Yves Rocher, zobaczymy ktory
lepszy :)
Kasia Mikolajczyk

1. Data: 2003-05-10 10:58:43

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

becik wrote:

> czy to dziala bardziej jak szampon koloryzujacy czy utrwalajacy kolor?

utrwalajacy. chociaz pachnie troche jak szampon koloryzujacy i ma
odpowiedni kolor (czerwonawy, brazowy, zolty), a piana nie jest biala,
tylko troche zabarwiona, to jednak nie jest to szampon koloryzujacy jak
inne.

xx.

1. Data: 2003-05-10 11:00:08

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Mamy, mamy! Dzieki za wskazowke!!
> Zamowilam sobie tez taki szampon z henna z Yves Rocher, zobaczymy ktory
> lepszy :)

no to daj znac. aha, mam wrazenie, ze ten z YR wycofuja. albo wycofuja
tylko jakis kolor... cos mi sie kojarzy - chyba ktoras z grupowiczek o
tym pisala.

xx.

dziwne lakiery
[ot] rzucanie palenia cd