[ot] rzucanie palenia cd

1. Data: 2003-05-09 14:56:39

Temat: [ot] rzucanie palenia cd
Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od rana nie pale i właśnie nadszedł kryzys : zjadłam obiad a po
jedzeniu jedna podstawową sprawa było dla mnie zapalenie -normalnie
wariuje . Zwłaszcza ze ojciec chodzi po domu i kopci grrrrrrrrrr
No ale jestem dumna przez 10 lat palenia nigdy nie miałam takiej
przerwy :))) Zobaczymy czy wytrzymam do wieczora ..................:(

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-05-09 18:47:04

Temat: Re: [ot] rzucanie palenia cd
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mania napisał:
> [...]
>
> --
> trzymam za Ciebie kciuki!!! Mnie sie udalo teraz po raz drugi (obecnie nie pale
ponad m-c) a wczesniej nie

palilam pol roku. Musisz byc silna.Tu przedewszystkim jest potrzebna
silna wola i samozaparcie. Pierwsze 2 tygodnie sa naprawde ciezkie, ale
jezeli je przetrwasz potem juz bedzie tylko lepiej. Jezeli chcialabys
sie wspomoc to polecam tabletki TABEX-dzialaja, i nie maja skutku
ubocznego w postaci tycia.

pozdrowka
Dorita

1. Data: 2003-05-12 07:31:11

Od: "Joanna Lamberska" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:-)

Paliłam prawie siedem lat. W tej chwili minął już rok i pięć miesięcy od
kiedy odłożyłam papierosy.
Jeśli nie będzie odpowiednich chęci i samozaparcia to absolutnie środki
wspomagające nie pomogą. Jednak przy faktycznie chęci rzucenia palenia
polecam zakupienie sobie gum 'nikotynowych' - jakiejkolwiek firmy -
wszystkie są tak samo paskudne:-). Ja środki wspomagające wziełam około
pięciu razy. Później wolałam odczuwać ssanie w żołądku aniżeli trzymać w
ustach ten syf.
W czasie niespełna pięciu pierwszych miesięcy rzucania palenia przytyłam
bagatela 10kg:-).
Znacznie łatwiej złapać te kilogramy aniżeli zrzucić. W tej chwili jest
znacznie lepiej niemniej wolę przytyć trochę i oddychać pełną piersią
aniżeli kopcić :-).

Pozdrawiam
A.

peeling biologiczny?