Stres

1. Data: 2004-08-30 16:51:22

Temat: Stres
Od: lidka@ szukaj wiadomości tego autora

Czy jezeli po dlugotrwalym stresie pojawią sie duszności i kołatanie
serca to jest jakis sposob zeby to zwalczyc, jakieś leki, sposoby?

2. Data: 2004-08-31 05:45:15

Temat: Re: Stres
Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <lidka@> napisał w wiadomości
pl...
> Czy jezeli po dlugotrwalym stresie pojawią sie duszności i kołatanie
> serca to jest jakis sposob zeby to zwalczyc, jakieś leki, sposoby?

jest baaardzo wiele
ale ze skutecznoscia tro sprawa bardzo indywidualna
1. mozna kupic ziolowe leki uspokajajace w aptece bez recepty
i brac przez jakis czas regularnie po wystapieniu stresu
2. mozna kupic w aptece ziola - melisa i j.w.
3. mozna kupic w aptece ziola - kozłek lekarski i j.w.
4. mozna kupic w aptece validol bez recepty i brac tylko jak serce wali i
kolacze, czyli doraznie
tez po jakims czasie powinno pomoc
5. mozna wybrac sie do lekarza i przepisze cos mocniejszego
(ja trafilam niestety na konowała i przepisał mi propranolol na uregulowanie
rytmu serca
nie pomoglo za wiele, potem byli psychiatrzy (o ichnich prochach to lepiej
nawet nie wspominac....brrrrrr)
potem psycholog, potem joga i medytacja....i do dzisiaj prawde mowiac miewam
po stresie kolatania
zaburzenia rytmu serca
ale teraz to mam sie zbadac na borelioze
bo to moze byc przyczyna....

generalnie ziola sa pomocne
tylko troche systematycznosci nalezy wykazac
i sprawdzic co na ciebie lepiej dziala
(validol tez jest ziolowy)
no i spacery na swiezym powietrzu
troche wyciszenia medytacji cwiczenia oddechow tez nie zaszkodzi...:)

pozdrawiam
anica

zaburzenia miesiączkowania ... jak długo ?
leczenie grzybicy skóry gladkiej
bialko w moczu
Otyłość - jaki lekarz?
anemia złośliwa