podwójne widzenie

1. Data: 2004-08-30 16:53:07

Temat: podwójne widzenie
Od: "Joa" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i uprzejmie proszę o radę.

Mój teść od ok miesiąca widzi podwójnie (nie pije, nie pali, ma
niedociśnienie). Na moje sugestie, aby wybrał się do lekarza jest stała
odpowiedź- brak czasu. Ja wszystko rozumiem, bo teść mieszka na wsi i nie ma
świąt, ani niedziel, ale jeśli to coś poważnego, to zwiążę go i siłą zawiozę
do okulisty. Co mu jest?

pozdr.
Joanna

2. Data: 2004-08-30 17:43:43

Temat: Re: podwójne widzenie
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> świąt, ani niedziel, ale jeśli to coś poważnego, to zwiążę go i siłą

zawiez do okulisty i wez na wszelki wypadek skierowanie od rodzinnego do
neurologa. Chyba, ze okulista Ci wystawi na konsultacje neurologiczna, jak
nic u siebie nie znajdzie.

casus

3. Data: 2004-08-30 19:02:34

Od: "Joa" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@g...pl> napisał(a):

> zawiez do okulisty i wez na wszelki wypadek skierowanie od rodzinnego do
> neurologa. Chyba, ze okulista Ci wystawi na konsultacje neurologiczna, jak
> nic u siebie nie znajdzie.

Bardzo dziękuję za odpowiedź i nakierowanie mnie na właściwe tory :)

pozdr.
Joanna

Stres
zaburzenia miesiączkowania ... jak długo ?
leczenie grzybicy skóry gladkiej
bialko w moczu
Otyłość - jaki lekarz?