Strix vs. Klarin

1. Data: 2002-12-07 10:15:40

Temat: Strix vs. Klarin
Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Który z tych dwóch leków można nazwać bardziej skutecznym ?

2. Data: 2002-12-08 02:55:22

Temat: Re: Strix vs. Klarin
Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

Strix zawiera ekstrakt z owoców borówki czernicy oraz jej sproszkowany owoc
i jest zalecany w w leczeniu zaburzeń krążenia siatkówkowego i
naczyniówkowego, a wszczególności może być przydatny jako lek wspomagający w
schorzeniach siarkówki.Natomiast Klarin oprócz ekstraktu borówki zawiera
dodatki witaminy A i E. Strix jest znanym preparatem prawie w całej Europie
zaś Klarin jest określany w ulotce jako krajowy substytut Strixu. Jego
skuteczność wydaje się dotychczas mało poznana.
3. Data: 2002-12-08 15:34:12

Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się , iż skuteczność tych leków zależy w dużym stopniu od rodzau
schorzenia oczu. Moje doświadczenie trzy letniego używania Strixu w
schorzeniu siatkówki(pomocniczo w zwyrodnieniu) i szybkiego męczenia wzroku
wskazuje na Strix. Próbowałem też Klarin ale efekt był znikomy
> [...]
> zaś Klarin jest określany w ulotce jako krajowy substytut Strixu. Jego
> skuteczność wydaje się dotychczas mało poznana.

P O C - brak owulacji?, bezplodnosc
Szczepionki na odpornosc
co sadzicie o pigułach stediril?
ortodonta we Wrocławiu-prostownie ząbków u dorosłych
Krwiak odbytu