Strona SamiSobie - list na grupe

1. Data: 2001-07-27 09:26:01

Temat: Strona SamiSobie - list na grupe
Od: m...@p...pl (Mirosław Kromer) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9jo5lr$nic$3@news.tpi.pl...

ciach

> Witam!
Serdecznie Witam i pozdrawiam !

> Chyba pomyliłeś tzw. listę dyskusyjną z grupą
dyskusyjną.
> ciach
> Powodzenia i odwagi w polemikach!!!
> Pozdrawiam.
> Pearl

Dziekuje za cieple slowa zachety. Jednak pozostane
"lawca" tematow i problemow. Nie zwyklem tylko
narzekac lub jak kto woli "mlocic powietrze".
Dzialam w Stowarzyszeniu SISON "SamiSobie".
Interesuje mnie pomoc jednostkom jak rowniez w wiekszym
wymiarze - praca dla spolecznosci ON.
Tak sie zastanawiam, czy grupa nie podjela by
inicjatywy
zbiorki finansowej dla powodzian. Wszak Ustron jest
zakonczony - wszyscy szczesliwie wrocili do domu.
Aby nie bylo nie domowien, praca w SISON "SamiSobie",
tak mi zajela czas iz tym razem nie moglem byc na
spotkaniu.
Przedstawiciele Stowarzyszenia byli obecni.
Pozdrawiam
Mikrom.

--
Odwiedz strony Stowarzyszenia Internetowej Spolecznosci
Osob Niepelnosprawnych http://sison.clan.pl
> Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i
rencistów rujnuje budżet RP.

2. Data: 2001-07-30 07:28:48

Temat: Re: Strona SamiSobie - list na grupe
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosław Kromer" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Nie zwyklem tylko
> narzekac lub jak kto woli "mlocic powietrze".

Niestety, niektórych zmusza do tego sytuacja. Chociaż, czasami, to
narzekanie, czy "mócenie" bywa twórcze.

> [...]
> Interesuje mnie pomoc jednostkom jak rowniez w wiekszym
> wymiarze - praca dla spolecznosci ON.
> Tak sie zastanawiam, czy grupa nie podjela by

Nic na siłę. Stworzono tyle możliwości indywidualnej pomocy, że dodatkowe
grupowe inicjatywy są zbędne. Wystarczy wykręcić numer telefonu... i już
pomogłeś. Nie musisz przecież zaraz mówić kto.

Pearl
Archiwum pl.soc.inwalidzi
http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/