Strona SamiSobie - list na grupe

1. Data: 2003-04-21 15:16:40

Temat: Strona SamiSobie - list na grupe
Od: j...@...krakow.pl (Slawek) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę mi pomóc chodzi mi o wyszukaniu odpowiedniej szkoły średniej dla
dziecka z EPILEPSJĄ . Od 13 lat jest w ciągłym leczeniu neurologicznym,
niestety zdarzają się bardzo silne napady .Jest podejrzenie o powstanie
nowego ogniska . Dziecko ma zamiłowania kulinarne i chciałby podjąć naukę w
tym kierunku - cukiernik ciastkarz.
Chyba że jest inny sposób lub możliwości zdobycia zawodu.

DZIĘKUJĘ

Sławomir