"Strzelanie palcami"...

1. Data: 2005-05-01 17:08:13

Temat: "Strzelanie palcami"...
Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Takie błache pytanko - zaintrygowało mnie, czy owe "strzelanie palcami"
(chyba wiecie o co mi chodzi ;-) nie powoduje jakiś skutków negatywnych? ;-)

Pozdr.

2. Data: 2005-05-01 17:27:12

Temat: Re: "Strzelanie palcami"...
Od: "Stefan" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie błache pytanko - zaintrygowało mnie, czy owe "strzelanie
> palcami" (chyba wiecie o co mi chodzi ;-) nie powoduje jakiś skutków
> negatywnych? ;-)

powoduje.. o ile dobrze pamietam jak bedziesz strzelal z palcow dlugi czas
to na starosc beda Ci sie trzasly rece.

3. Data: 2005-05-01 19:51:12

Od: Nathan <s...@f...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Stefan napisał(a):

> powoduje.. o ile dobrze pamietam jak bedziesz strzelal z palcow dlugi czas
> to na starosc beda Ci sie trzasly rece.

Moze byc jeszcze jeden efekt. Niektórzy luszi sa bardzo uczuleni na
strzelanie palcami, co moze skutkowac siniakami na twarzy.

--
Pozdrawiam Nathan

"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Wirus HIV
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!
Dziwne objawy - tkanka kostna.
Sprzedam Lukasa
pytanie do wlascicieli szczoteczki do zebow Braun D17.525 (Oral-B 7500)