Studentenwahl

1. Data: 2009-06-03 10:51:56

Temat: Studentenwahl
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Platforma Obywatelska wygrała prawybory do Parlamentu Europejskiego
zorganizowane na uczelniach w ramach akcji "Pępek Europy"
przeprowadzonej przez Koalicję 7 Czerwca. PO uzyskała 54,93 proc.
głosów.
Drugie miejsce zajęło Prawo i Sprawiedliwość z wynikiem 12,08 proc.
głosów. Kolejne miejsca zajęli: koalicja SLD-UP z 7,7 proc. poparciem,
UPR - 6,44 proc. i CentroLewica - 5,04 proc.

Pozostałe komitety wyborcze nie przekroczyły 5-procentowego progu
wyborczego.

Prawybory przeprowadzono na 47 uczelniach w 25 miastach. Uczestniczyło w
nich ponad 7,8 tys. studentów.

2. Data: 2009-06-03 11:17:08

Temat: Re: Studentenwahl
Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po> napisał(a):
> [...]
> wyborczego.
>

> Prawybory przeprowadzono na 47 uczelniach w 25 miastach. Uczestniczyło w

che,che , a mówiłem ludzie mają dość wariatów,którzy krzyczą=oddaj swoją macicę!
No i będzie partia nic nie robiąca,ale ludzie liczą na własne siły.

3. Data: 2009-06-03 12:41:49

Temat: Internautenwahl
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

http://www.internetstandard.pl/news/345966/Internauc
i.zaglosuja.na.Platforme.Obywatelska.html

4. Data: 2009-06-03 21:32:33

Temat: Licealistenwahl
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

PO: 39%
PiS: 21%
Samoobrona: 7%
Libertas: 6%
PPP: 6%
PSL: 5%
SLD: 5%
Centrolewica: 4%
UPR: 4%
PR: 3%

http://www.tvn24.pl/-1,1603497,0,1,zaskakujace-popar
cie-mlodych-dla-libertasu-i-samoobrony,wiadomosc.htm

Re: pierwsze jaskółki
Re: pierwsze jaskółki
Re: pierwsze jaskółki
DO XL