Studia Kosmetyczne

1. Data: 2004-11-21 22:00:18

Temat: Studia Kosmetyczne
Od: "Rafał" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktoś może czy są w Warszawie jakieś studia kosmetyczne?? Jakoś to google
sobie nie moze poradzic...a moze to ja nie umiem googlowac:...hihi :))

Kazda informacja na temat jest mile widziana... Nawet o kosztach 1
semestru...

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-11-22 11:39:06

Temat: Re: Studia Kosmetyczne
Od: "Ania Cwiertnia" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.

pracowalam w tym roku przez krotki okres w sekretariacie Wyższej Szkole
Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie na ulicy Podwale. Generalnie
uważa sie ze takie szkoly sa mile lekkie i przyjemne- ale nic bardziej
mylnego: pierwszy rok to duzo intensywnych zajec z chemii, po ktorych duzo
osob rezygnuje z kontynuowania nauki.
Ceny tez powalaja z nog: dzienne kosztuja 4500 zl za semestr ale gdy
wezmiesz pod uwage ze wiekszosc zajec jest praktycznych, w gre wchodzi np
robienie peelingow, testowanie jakichs maseczek itp to cena jest
uzasadniona.
Takze generalnie ja tam nie studiowalam ale szkola ma przemila atmosfere,
panie w sekretariacie naprawde pomagaja, jest mozliwosc rozkladania czesnego
i zaliczania niektorych egzaminow po kilka razy.
adres szkoly to: http://www.wszkipz.pl/main.htm
ania

1. Data: 2004-11-22 14:50:14

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie nie moze poradzic...a moze to ja nie umiem googlowac:...hihi :))
>
> Kazda informacja na temat jest mile widziana... Nawet o kosztach 1

Ja wiem, że jedna szkoła makijażu i charakteryzacji mieści się w
"Instytucie Francuskim" na ul. Senatorskiej. I tylko tyle wiem, bo sama
chodzę tam na francuski i po prostu przyuważyłam reklamy. :-)
Natomiast kosmetologię to chyba można studiować, ale nie jako oddzielny
kierunek, ale bardziej jako specjalizację np. na Chemii. Tak mi się wydaje.

pozdrawiam,
Ligeia

1. Data: 2004-11-22 14:53:17

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Cwiertnia" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> czesc.
>
> pracowalam w tym roku przez krotki okres w sekretariacie Wyższej > Szkole
> Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie na ulicy
> Podwale.

Aha, właśnie zapomniałam dodać, że jest jeszcze szkoła na Podwalu. ;-) Moja
znajoma się tam przeniosła w tym roku.

> Takze generalnie ja tam nie studiowalam ale szkola ma przemila
> atmosfere, panie w sekretariacie naprawde pomagaja,

Jako eks-pani z sekretariatu chyba nie mogłabyś napisać niczego innego. :>

pozdrawiam,
Ligeia

1. Data: 2004-11-22 15:06:35

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Natomiast kosmetologię to chyba można studiować, ale nie jako oddzielny
> kierunek, ale bardziej jako specjalizację np. na Chemii. Tak mi się
> wydaje.

Niestety nie wszędzie na Chemii jest taka specjalizacja. A nawet jak jest
(np. politechnika krakowska) to i tak niewiele to ma wspólnego z tym jak
takie studia z punktu widzenia merytorycznego miałyby wyglądać.

Sama też nie uwierzę w szkoły prywatne oferujące na kosmetologii zajęcia
praktyczne z chemii, bo wiem ile to kosztuje i nie sądzę, żeby jakaś się
podjęła. Niestety- solidna podstawa z chemii, farmacji, dermatologii i cała
masa pracy własnej- to chyba jedyna możliwość :(

Agata

1. Data: 2004-11-22 20:51:00

Od: "aga" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie nie moze poradzic...a moze to ja nie umiem googlowac:...hihi  :))
>
> Kazda informacja na temat jest mile widziana... Nawet o kosztach 1

Kosmetologia jako kier studiów zawodowych jest na Śląskiej Akademii Medycznej
w Katowicach.
W zasadzie kierunek to zdrowie publiczne ze specjalnością kosmetologia.Zajęcia
odbywają sie w Sosnowcu, a kierunek cieszył sie dużym zainteresowaniem. Na
jedno miejsce w 2004r było 5 osób.Jesli chcesz uzyskać więcej informacji
zadzwoń do dziekanatu nr tel (032)2925405.
Pozdrawiam.

Pasemka - jakie ceny u Was?
Korektor antybakteryjny-jaki godny polecenia
[SPAM] [Wroc] Lakiery Sally Hansen.
Old Spice = ??
perfumomania :)