Studia na AM- program nauczania

1. Data: 2003-05-10 10:53:30

Temat: Studia na AM- program nauczania
Od: Zbuj <z...@g...precz.ze.spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos moglby mi powiedziec, co jest na ktorych latach na
medycynie? Nie chodzi mi tylko o przedmioty medyczne, ale o wszystko
;).
Pzdr

2. Data: 2003-05-10 12:39:15

Temat: Re: Studia na AM- program nauczania
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos moglby mi powiedziec, co jest na ktorych latach na
> medycynie? Nie chodzi mi tylko o przedmioty medyczne, ale o wszystko

http://www.amwaw.edu.pl/polska/curr1.html
Ogolnie to nic ciekawego, jest WF, Historia Medycyny, Etyka Medyczna...
jeszcze powinna byc plastyka i muzyka.

--
Wise Man
Nie ponosze odpowiedzialnosci

3. Data: 2003-05-10 17:50:57

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in

> http://www.amwaw.edu.pl/polska/curr1.html
> Ogolnie to nic ciekawego, jest WF, Historia Medycyny, Etyka
> Medyczna... jeszcze powinna byc plastyka i muzyka.

...i kurs tanca towarzyskiego - obowiazkowy.;-)

Janek

--
"It is bad to carry even a good thing too far. Even concerning things
such as Buddhism, Buddhist sermons, and moral lessons, talking too much

4. Data: 2003-05-14 12:18:57

Od: "kula kula" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek K" <jankul1@sink_spam_autograf.pl> napisał w wiadomości
0...
> "WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in

> ...i kurs tanca towarzyskiego - obowiazkowy.;-)

... nie zapominajmy o leżakowaniu( to z przedszkola):-)

szukamy akwizytorow
Arachnofobia?
wizyta u ginekologa
Arytmia a dieta niskoweglowodanowa