Studia na WSISiZ?

1. Data: 2005-03-30 13:15:27

Temat: Studia na WSISiZ?
Od: " myszeq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Warszawy i niedlugo zdaje na studia. Chce issc na dpobre studia
informatyczne. Slyszalem duzo dobrego od znajomych studentow o WSISiZ i
zastanawiam sie, czy by tam nie pojsc. Z czesnymi wiekszoych klopotw mial nei
bede (pracuje), ale czy te studia sa na tyle dobre, zeby nie isc na jakies
panstwowe? Albo czy macie jakies inne uczelnie na oku, ktore sa lepsze?

2. Data: 2005-03-30 14:45:54

Temat: Re: Studia na WSISiZ?
Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byle na polibudę!!! Nigdy na Uniwersytet w kierunkach technicznych!!! Ja
jestem po UŚ i wiem, że Politechnika jest górą!!!

3. Data: 2005-03-30 18:36:18

Temat: Re: Studia na WSISiZ? [OT]
Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 30-03-05 Bateria <c...@o...pl> scribsit:

> Byle na polibudę!!! Nigdy na Uniwersytet w kierunkach technicznych!!! Ja
> jestem po UŚ i wiem, że Politechnika jest górą!!!

To raczej nie jest powód do tego, żeby toppostować.

--
Jacek Skowroński

4. Data: 2005-03-31 06:34:12

Od: ZauraK <n...@n...none> szukaj wiadomości tego autora

" myszeq" <m...@g...pl> wrote in

> [...]
> klopotw mial nei bede (pracuje), ale czy te studia sa na tyle dobre,
> zeby nie isc na jakies panstwowe? Albo czy macie jakies inne uczelnie
Witam.
Jestem po WSISiZ i sobie nie krzywduje.
Pewnie na PW jest lepiej ale ja moge sie tylko domyslac.
Pozdrawiam
Marcin

5. Data: 2005-03-31 12:15:00

Od: " kaziu" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

WSISiZ jest okej. Całkiem dobra kadra, świetne wyposażenie (sprzęt, sale),
niezły poziom - może z początku trochę ciężko, ale jak nie jesteś kompletnym
leniem, to raz dwa się dostosujesz i będzie fajnie :)

6. Data: 2005-04-05 08:59:06

Od: " Kepasa?" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaziu <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> WSISiZ jest okej. Całkiem dobra kadra, świetne wyposażenie (sprzęt, sale),
> niezły poziom - może z początku trochę ciężko, ale jak nie jesteś kompletnym
> leniem, to raz dwa się dostosujesz i będzie fajnie :)

co prawda to prawda. polecam wsisiz kazdemu, kto chce naprawde studiowac
informatyke. bardzo dobra uczlenia. wszystko co trzeba, by czlowiek otrzymal
odpowiednia wiedze. powoli status uczelni prywatnych wychdzi na plus i
pracodawcy zwracaja uwage czy konczylo sie dobra szkole wyzsza, takze i w tych
kategoriach. a wsisiz juz zdazyl sobie wyrobic marke na rynku pracy.

7. Data: 2005-04-13 23:24:08

Od: "Pesotto" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

myszeq <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> panstwowe? Albo czy macie jakies inne uczelnie na oku, ktore sa lepsze?

No cóż. WSISiZ dobrą uczelnią jest. Nie spodziewaj się na niej leniuchowania
i zaliczeń za samo płacenie czesnego 8) Trzeba trochę popracować i przyłożyć
się. Ale za to dołączysz do grona kilkuset dobrze przygotowanych do pracy
informatykó opuszczających corocznie mury uczelni :D

Poszukiwany CD do biologi !
Matematyka obowiazkowa na maturze?
Problem z wyborem studiow: jeden czy dwa kierunki?
Konflikt z uczniami
Gdzie dalej??? Może Gdańsk??? Hym...