Studia na informatyce...

1. Data: 2005-05-04 17:57:19

Temat: Studia na informatyce...
Od: " Komet" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce zdawac w przyszlym roku na informatyke, ale nie jestem pewien uczelni.
Slyszalem, ze na panstwowych poziom spada, ale zarazem dostaja sie ta tylko
najlepsi tak ze zupelnie juz nie wiem. A prywatne podobno sa coraz lepsze i
moga konkurowac z panstwowymi...

To jak to jest? Co sie bardziej oplaca? Ktore sa lepsze?

2. Data: 2005-05-04 18:29:50

Temat: Re: Studia na informatyce...
Od: "doc. Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia środa, 4 maja 2005 19:57, we wiadomości <d5b2dv$2go$1@inews.gazeta.pl>,
Komet napisał(a):

> A prywatne podobno sa coraz lepsze i moga konkurowac z panstwowymi...

Ja takiej nie znam. Wciąż jednak krąży opinia że wiedzę się na takich
uczelniach kupuje.

> To jak to jest? Co sie bardziej oplaca? Ktore sa lepsze?

Państwowa, Politechnika Warszawska lub Uniwersytet.

--
z poważaniem, doc. Zenobiusz Furman
==> zenobiusz (kropka) furman (małpa) vp (kropka) pl <==

3. Data: 2005-05-05 10:52:47

Od: "Grzechu " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja takiej nie znam. Wciąż jednak krąży opinia że wiedzę się na takich
> uczelniach kupuje.

Bo ja wiem... Właśnie coraz częściej słyszę głosy, że prywatne uczelnie
zaczynają konkurować z państwowymi. Oczywiście nie wszystkie - ylko te z
najwyższej półki (WSISiZ, PolJap, Koźmiński...), ale to już są uczelnie, które
wyrobiły sobie odpowiednią markę i powoli torują sobie drogę do zaszczytów
uczelnianych. Ja tam nie mam nic przeciwko studiom prywatnym... raczej bym je
zresztą polecał, jeśli chodzi o informatykę :)

4. Data: 2005-05-06 11:47:52

Od: " Kepasa?" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komet - z prywatnych ja polecam WSISiZ. Bardzo dobra prywatna uczelnia! Wysoki
poziom nauczania, bardzo dobra kadra, swietny sprzet, wiele specjalizacji...
Coraz lepszy wizerunek uczelni na rynku pracy. Zajefajni ludzie - polecam bez
wahania!

5. Data: 2005-05-09 16:05:47

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Komet" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moga konkurowac z panstwowymi...
>
> To jak to jest? Co sie bardziej oplaca? Ktore sa lepsze?

Ja ukonczylam prywatna, pewnie niewielu osobom z Polski centralnej znana,
uczelnie: Wyzsza Szkole Informatyki i Zarzadzania w Bielsku-Bialej. Dla mnie
wtedy to byla szansa, bo szkole ralizowala inzyniera w 2,5 roku (3
semestry/rok) Kupa nauki, przedmioty zblokowane, czasami 3 sesje w
semestrze, ale szlo ladnie. Ja sobie chwalilam wykladowcow (z polibudy
slaskiej), dobrze wyposazona szkole oraz wysokie wymagania na dobre oceny.

Nie mam problemu ze znalezieniem pracy. Szkole ukonczylam z ocena bardzo
dobra, jako jedna z najlepszych na roku. Rownolegle pracowalam.

Kania

6. Data: 2005-05-11 14:48:58

Od: "Grzechu " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kania <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Nie mam problemu ze znalezieniem pracy. Szkole ukonczylam z ocena bardzo
> dobra, jako jedna z najlepszych na roku. Rownolegle pracowalam.

No wałśnie - studia prywatne dają take same szanse na znalezienie pracy.
Jeżeli jesteś dobry w tym co robisz i chcesz się uzcyć, to wystarczy dostać
szansę do odpowiedniego rozwoju - i to właśnie daje taki WSISiZ, Komet. Tak że
ja Ci go polecam :)

Gdzie w polsce... [studia]
wycena nieruchomosci
Symulacje komputerowe
Europa w nowym porzadku miedzynarodowym
Kto może pracować jako opiekun świetlicy szkolnej (nie kierownik)?