Stulejka

1. Data: 2002-11-06 21:20:07

Temat: Stulejka
Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Mam pytanie w imieniu znajomej. Jej 4 letni synek ma stulejke i to taka
dosyc powazna. Niestety, mieszka na wsi zabitej dechami, a tamtejszy lekarz
kilka lat temu usuwal stulejke synkowi jej znajomej w ten sposob ze nalozyl
na napletek jakas obraczke i spowodowal tym (specjalnie) martwice i
odpadniecie czesci napletka. Dziecko wylo z bolu kilka dni. Teraz podobny
problem ma ta moja znajoma, ale na sama mysl o takim zabiegu cierpnie jej
skora. Nie dziwi mnie to, prawde mowiac....

I tu moje pytanie - ona mieszka w podwarszawskiej wsi - czy moze na zabieg
usuwania stulejki zglosic sie do jakiegos dobrego lekarza w Warszawie? I do
jakiego? Urologa? Pediatry? Czy kogos innego? Bylabym wdzieczna za konkretne
namiary - moglaby sie bezposrednio zglosic do odpowiedniej osoby.
Ponadto mam pytanie - jak obecnie przeprowadza sie taki zabieg? Bo chyba nie
powodujac martwice i fundujac dziecku powazny stan zapalny i odpadanie
czesci czlonka biednego dziecka przez kilka dni?

Stulejka jest dosyc powazna - napletka nawet mimo staran nie udaje sie
sciagnac a dziecko ma 4 lata - nie jest juz takie male.

Bylabym wdzieczna za wszelkie informacje :)
Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

2. Data: 2002-11-06 22:26:38

Temat: Re: Stulejka
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Moj prawie piecioletni synek mial przeprowadzony takowy zabieg pod
calkowitym znieczuleniem, tez mial taka stulejke.
Bylismy z nim w szpitalu od rana do popoludnia.
Rano musialam stawic sie z Maxem do szpitala na czczo, poprzedniego wieczora
nie jadl po 18.00.
Zabieg zniosl dobrze.
Ja na taki zabieg skierowanie dostalam od pediatry.
Pozdrawiam
Ula
--
www.ulast.prv.pl
GG 4371151

3. Data: 2002-11-07 23:26:55

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

konkretne
> namiary - moglaby sie bezposrednio zglosic do odpowiedniej osoby.

Proponuje zadzwonic do Instytutu Matki i Dziecka w Miedzylesiu i przedstawic
sprawe.
Z tego co wiem leza tam dzieci z poza Wa-wy.Potrzebne bedzie skierowanie do
UROLOGA DZIECIECEGO od pediatry.My mielismy skierowanie na zabieg ale na
szczescie pan urolog zalatwil stulejke prawie bezbolesnie tzn. naciagnal
napletek ile sie dalo i kazal codziennie to powtarzac po kapieli ,po kilku
tygodniach napletek zszedl do konca.Kumpel cwiczyl z dzieckiem pol roku ale
udalo sie.Nie kazda stulejka kwalifikuje sie do ciecia.

> [...]
> powodujac martwice i fundujac dziecku powazny stan zapalny i odpadanie
> czesci czlonka biednego dziecka przez kilka dni?

Oczywiscie ze nie.To co opisujesz to istny horror.Dziecko usypia sie i robi
sie minimalne naciecie,a nastepnie smaruje kremem lub moczy w rivanolu aby
sie szybciej goilo.

> Stulejka jest dosyc powazna - napletka nawet mimo staran nie udaje sie
> sciagnac a dziecko ma 4 lata - nie jest juz takie male.

W razie jakis pytan,pisz na priv.Pozdrawiam.
Magda

produkcja kremow
wynik badania usg
Utrata wzroku po operacji jaskry!!!