Utrata wzroku po operacji jaskry!!!

1. Data: 2002-11-06 17:20:17

Temat: Utrata wzroku po operacji jaskry!!!
Od: "Przemyslaw Pruchniewicz" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich Grupowiczow.

Mam do Was takie oto pytanie. Moja babcia ma jaskre. Nie pomogl jej zabieg
laserowy i lekarz zdecydowal sie na operacje. Zabieg odbyl sie wczoraj o
godz. 18:00. Zaraz po operacji babcia widziala. Lekarz zalecil jakis masaz
oka. Po tym masazu babcia przestala widziec. Lekarz nabral przyslowiowej
wody w usta i twierdzi, ze tak niekiedy jest przez kilka dni po operacji.
Jednak to mnie, ani mojej rodziny nie uspokoilo. Czy taka pooperacyjna
utrata wzroku jest normalna? Czy babcia bedzie widziala?

W necie jest sporo info. na temat jaskry, ale nigdzie nie wyczytalem odp. na
nurtujace mnie pytanie.

Za wszelkie sugeste bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Przemyslaw Pruchniewicz