Stwardnienie Boczne Zanikowe

1. Data: 2008-03-31 21:51:19

Temat: Stwardnienie Boczne Zanikowe
Od: "SoS" <D...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
prawdą jest że w PL nie ma możliwości zbadania sie na "SLA" pod kątem
dziedziczności?
Np. jesli ojciec był na to usroństwo chory, czyli najbliższa rodzina, to jak
to zbadac?
Wyczytałem ze trafienie takiego genu to 5-10% szans, ale zawsze.
Ewentualnie , w którym kraju UE mozna takie badania załatwic?
Troche przewrażliwiony jestem.Ale cóż.Paskudna choroba bez lekarstwa. I temu
jakoś lepiej bym sie czuł mając świadomość w jedną, czy w druga stronę.
Pozdro.