Stylistka - poszukuje

1. Data: 2003-01-19 22:28:00

Temat: Stylistka - poszukuje
Od: "Ewa P" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, mam problem i zdecydowalam sie wreszcie cos napisac.

Niedawno zmienilam prace i czesto wyjezdzam sluzbowo za granice,
tam bywam w roznych lokalach, spotykam mase ludzi zwiazanych
z mediami.
Ostatnio szef wzial mnie na rozmowe i stwierdzil:
"W Krakowie wyglada pani bardzo ladnie, ale problem w tym ze
gdy jest pani we Wloszech czy Francji, wyroznia sie pani wygladem.
Niestety negatywnie. Jednym slowem jak dziewczyna ze wschodu"

No coz... mile to nie bylo, ale chcial dobrze. Problem w tym ze musze
zaczac wygladac jak dziewczyny z branzy...

Szukam wiec stylistki (moze byc facet - byle sie na tym znal), ktora
zobaczy co mam w garderobie, wybierze sie ze mna na zakupy i
pomoze dobrac ciuchy, fryzure itp. (oczywiscie nie za darmo).
Czy ktoras z Was juz kozystala z takich uslug? Moze jakies namiary?
(Krakow, W-wa lub Katowice)

--
Ewa P.
e...@p...onet.pl

2. Data: 2003-01-20 11:22:44

Temat: Re: Stylistka - poszukuje
Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoze dobrac ciuchy, fryzure itp. (oczywiscie nie za darmo).
> Czy ktoras z Was juz kozystala z takich uslug? Moze jakies namiary?

email: j...@i...pl

email 2: m...@i...pl

tel. 0501 - 126 717

tel. 022 - 828 71 05

Usługi: makijaż, charakteryzacja, perukarstwo

Prowadzę również kursy wizażu i charakteryzacji

Iwona Osuch
e-mail: I...@w...tvp.pl
tel. (0608) 359 163
tel. (022) 659 96 68

USŁUGI:

Makijaż naturalny - delikatne podkreślenie urody, kamuflaż, metamorfozy.

Makijaż wieczorowy - staram się spełnić każde wymagania klientki (poprzez
makijaż, a także strój proponuję wydobycie seksapilu, tajemniczości i
niewinności oraz innych cech wedle potrzeby).

Makijaż okolicznościowy - dobrany przede wszystkim do urody klientki, ale
także do charakteru przyjęcia.

Makijaż ślubny - ponieważ jest to najważniejszy makijaż w życiu, proponuję
poprzedzić go makijażem próbnym, który pomoże mi podkreślić i wydobyć to, co
piękne i stworzyć makijaż idealny, w którym klientka będzie się dobrze czuła
(także makijaż gości: matka, siostra, świadkowa).

Makijaże wykonuję zazwyczaj w domu Klientki.

REFERENCJE:
Dyplom Akademii Stylu i Urody oraz Charakteryzacji

Posiadam wiedzę z zakresu wizażu, makijażu (korekty twarzy, brwi, oczu i
ust) i analizy kolorystycznej a także kostiumologii, fryzjerstwa i
stylizacji stroju.

Liczne warsztaty, praktyki na pokazach mody i sesjach zdjęciowych.

Atutem akademii były zajęcia z absolwentką najlepszej szkoły w Europie
(Szkoły Charakteryzacji w Londynie).

W obecnej chwili pokazuję swoje umiejętności w Telewizji Polskiej.

3. Data: 2014-06-02 15:47:33

Od: Marta <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do mnie: https://martazalega.pl/. Zajmuję się szkoleniami dress code
zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, przeprowadzam wykłady z wizerunku biznesowego,
organizuję eventy. Zachęcam do wysłania zapytania.

Re: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
chusteczki do demakijażu
majszek
Sprawa masażu