Suche powietrze, problem z nosem - nawilzanie

1. Data: 2007-10-02 05:17:40

Temat: Suche powietrze, problem z nosem - nawilzanie
Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nawilzacze powietrza do mieszkania to dobry pomysl? Jestem alergikiem
(roztocza), a sezonie szczegolnie zimowym mam straszne problemy po nocy z
nosem - gardlem. Zbiera mi sie klucha, nie moge sie wydmuchac bo praktycznie
czuje to w gardle, splywa.
Mam 4 miesieczna corke i ostatnio dostala katarku. Furczy jej juz 2 tydzien.
To co zapisal jej pediatra pomoglo, ale w mojej ocenie w bardzo malym
stopniu. Myslalem o nawilzaczu powietrza. Czy warto cos takiego kupic? Nie
chcialbym zaszkodzic, bo jak wiadomo mozna przesadzic z wilgotnoscia w druga
strone (grzyby itp.) Mieszkam w bloku z wielkiej plyty, na dodatek
ocieplony. W sezonie letnim jest upal, w jesienno-zimowym tez w mieszkaniu
jest cieeeeplo (nawet nie wlaczajac zbytnio kaloryferow).
Jezeli warto sie w taki nawilzacz zaopatrzyc, to na co zwracac uwage? Co
jest istotne, a co zwyklym bajerem? Jakie modele polecacie? Cena w sumie nie
gra roli, ale oczywiscie nie chce wydawac kasy w bloto na cos czego nie
wykorzystam. Jezeli z powodzeniem nawilzacz za 500 zl sie sprawdzi, to nie
koniecznie musze wydawac 1500 na inny :)

pozdrawiam
MarkX

2. Data: 2007-10-02 09:14:50

Temat: Re: Suche powietrze, problem z nosem - nawilzanie
Od: "pomidor" <k...@k...i.szczypinska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy nawilzacze powietrza do mieszkania to dobry pomysl?

IMO doskonały. Zaraz chyba wyciągnę z szafy bo mi wargi pękają. ;)

> Mam 4 miesieczna corke i ostatnio dostala katarku. Furczy jej juz 2
> tydzien.

Przy małym dziecku też IMO warto mieć nawilżacz, a jak boisz się grzyba
to warto mieć też higrometr i nie ustawiać nawilżania na maxa, tylko np.
na 20% mocy, za to dłużej. Ja mam dokładnie taki zestaw:

http://www.allegro.pl/item247550744_nawilzacz_climat
ic328a_gratis_nowy_fvat_gwar_12m.html

...i bardzo sobie chwalę /ja kupiłem w markecie, a nie na allegro, więc
nie jest to spam/

3. Data: 2007-10-02 12:37:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie wykorzystam. Jezeli z powodzeniem nawilzacz za 500 zl sie sprawdzi, to
> nie koniecznie musze wydawac 1500 na inny :)

A czy probowalas nawilzac poprzez kladzenie mokrego recznika na (badz przy)
kaloryfer? Wystarczy co jakis czas go zmoczyc. Chyba, ze masz liczniki
pomiarowe na grzejnikach (takie cuda gdzieniegdzie zakladali).

Iwona
//Kazdy z nas ma cos z alpinisty, ktory zachwyca się gorami, gdy jest na
dole, i dolinami, gdy jest na gorze.//
- A. Kumor
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2007-10-02 12:45:30

Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> A czy probowalas nawilzac poprzez kladzenie mokrego recznika na (badz
> przy) kaloryfer? Wystarczy co jakis czas go zmoczyc. Chyba, ze masz
> liczniki pomiarowe na grzejnikach (takie cuda gdzieniegdzie zakladali).

Tak. Wieczorem duzy recznik na kaloryfer, pielucha tetrowa na lozeczko
malej. Raczej nic to nie daje. Dodam tylko, ze u nas jest tak cieplo, ze
praktycznie kaloryfery nie grzeja. Mamy zakrecone + lufcik. Grzeja jedynie
boczne rurki z pionu, tych wylaczyc sie nie da.

MarkX

5. Data: 2007-10-03 17:19:09

Od: p...@b...com (Teresa Horvath Sandorne ) szukaj wiadomości tego autora

MarkX

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

6. Data: 2007-10-03 17:22:32

Od: p...@b...com (Teresa Horvath Sandorne ) szukaj wiadomości tego autora

MarkX

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

7. Data: 2007-10-03 18:16:41

Od: p...@b...com (Teresa Horvath Sandorne) szukaj wiadomości tego autora

Ja też byłam alergiczką ponad 10 lat, teraz już dwa lata zapomniałam, co
to alergia...

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

Pytanie o chelatoterapie!!!
zszycie głowy
Re: Bolący bark,jaki lekarz?
Chłoniak, ziarnica a sarkoidoza-troche długie
Bolący bark,jaki lekarz?