Sum

1. Data: 2004-08-29 12:34:29

Temat: Sum
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Pod wpływem niepohamowanego impulsu nabyłem właśnie 1kg suma afrykańskiego
LOL
Jak tego gada przyrządzić?

waldek
===

1. Data: 2004-08-29 12:53:12

Temat: Re: Sum
Od: "elszallas" <e...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ===
> Pod wpływem niepohamowanego impulsu nabyłem właśnie 1kg suma afrykańskiego
> LOL
> Jak tego gada przyrządzić?
smacznie

1. Data: 2004-08-31 03:33:35

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> ===
> Pod wpływem niepohamowanego impulsu nabyłem właśnie 1kg suma afrykańskiego
> [...]

Suma sumarum :)))

Wyfiletowac, pokroic w kawalki, oproszyc maka, obsmazyc na oliwie na zloto,
skropic sokiem z kaparow, podac na ryzu posypany kaparami.

Jw, ale cytryna zamiast kaparow.

Jw, bez cytryny czy kaparow, nastepnie ulozyc w zapiekance, dodac przsmazona
na zloto cebule, zalac smietana zmieszana pol na pol z rosolem i ziolami do
wyboru, i zapiec.
MB

1. Data: 2004-08-31 12:32:42

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
>
> Jw, bez cytryny czy kaparow, nastepnie ulozyc w zapiekance, dodac
> przsmazona na zloto cebule, zalac smietana zmieszana pol na pol z
===
Dzięki. Widzę, że nie jest jakaś wymagająca rybka i bez żadnaego
wyrafinowania można ją zrobić. U mnie, ostatecznie była według pierwszego
"Jw", bo nie chciałem eksperymentować z nieznanym. Następna będzie z
kaparami :-) Tylko co to jest sok z kaparów? Chodzi o tą zalewę ze słoiczka?

waldek
===

1. Data: 2004-08-31 18:44:41

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> "Jw", bo nie chciałem eksperymentować z nieznanym. Następna będzie z
> kaparami :-) Tylko co to jest sok z kaparów? Chodzi o tą zalewę ze słoiczka?
>
> waldek
> ===

Tak, pyszny dodatek do sosow. Najbardziej lubie uzywac kapary w ten sposob:

Piersi indycze cienko pokroic, panierowac w jajku i mace (nie bulce), smazyc na
masle z olejem, na malym ogniu, az zlote. Dodac pol szklanki rosolu, lyzke soku
z kaparow, sol i pieprz, posypac kaparami, ruszyc patelnia, zeby sie
wymieszalo, dusic chwile, az smak przejdzie, i podac na ryzu czy makaronie. Sos
mozna dodatkowo skropic sokiem z cytryny, jak kto lubi, i zakonczyc galka
zimnego masla, ktora nada mu jedwabistosci.

Magdalena Bassett

1. Data: 2004-09-01 08:10:54

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Tak, pyszny dodatek do sosow.

to ciekawe, zawsze to wylewalem, sprawdze :)

wiku

1. Data: 2004-09-01 16:08:23

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

wiku wrote:

> to ciekawe, zawsze to wylewalem, sprawdze :)
>
> wiku

No widzisz, czlowiek sie uczy cale zycie. Ja na to wpadlam kilka lat temu, przez
przypadek, bo chcialam dodac kaparow, a chlupnelo mi soku ze sloika no i reszta
wiadoma:))
Magdalena Bassett

jak zrobić lazanie z mięsem?
placki kukurydziane