Nalesniki na ostro

1. Data: 2004-08-29 13:01:29

Temat: Nalesniki na ostro
Od: "Dana" <k...@N...wanadoo.nl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio w restauracji jadłam naleśniki przyrządzone na ostro z nadzieniem
mięsno-warzywnym. Bardzo mi smakowały, dlatego jeśli ktoś ma przepis na
takie naleśniki, bardzo bym o niego prosiła....
Dzięki z góry!
Dana

1. Data: 2004-08-29 14:18:33

Temat: Re: Nalesniki na ostro
Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" <k...@N...wanadoo.nl> napisał w wiadomości
> [...]
> mięsno-warzywnym. Bardzo mi smakowały, dlatego jeśli ktoś ma przepis na
> takie naleśniki, bardzo bym o niego prosiła....
Ja robie wersje wege
i traktuje ja dosc dowolnie na zasdzie czyszczenia lodowki.........
na pewno musi byc cebulka i czosnek,
do tego w dowolnych kombinacjach: pieczarki, pomidorki, papryka to chyba
klasyka , ale mozna poeksperymentowac z cukinia baklazanem, marchewka,
brokulami. Doprawic ziolami koniecznie- ja uwielbiam bazylke i oregano, moze
byc sos sojowy.
Naldowac do nlesnikow i wcinac, albo naladowac posypac zoltym serem i
zapiec.......
Na zdrowy rozum w wersji miesnej wystarczy mielone do duszonych wrzyw dodac,
ale nie testowalam.....

pzdr
Ktoska
ps. uwielbiam nalesniki ze szpinkiem!!!!!!

1. Data: 2004-08-29 21:20:58

Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mięsno-warzywnym. Bardzo mi smakowały, dlatego jeśli ktoś ma przepis na
> takie naleśniki, bardzo bym o niego prosiła....

Ja ostatnio robiłam taką wariacje: zostało mi sosu bolońskiego do spaghetti,
posmarowałam tym naleśnik, posypałam żółtym serem, złożyłam, podsmażyłam i
też było dobre
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2004-08-30 09:20:21

Od: "Kuba_A" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mięsno-warzywnym. Bardzo mi smakowały, dlatego jeśli ktoś ma przepis na
> takie naleśniki, bardzo bym o niego prosiła....

Z posiekanym miesem z piersi kurczaka jest swietne.
Mieso trzeba wpierw przypiec na patelni. Najlepiej z roznymi warzywami,
dobrze przyprawione.
No i oczywiscie ciasto na nalesniki musi byc slone.
Powaznie po raz pierwszy jadlas tak nalesniki?? :)

Sum
jak zrobić lazanie z mięsem?
placki kukurydziane
przetwory z baklazana- szukam pomyslow