Super City Block Clinique SPF 25 - czy to w ogóle ...

1. Data: 2005-05-22 17:48:29

Temat: Super City Block Clinique SPF 25 - czy to w ogóle ...
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

... istnieje w Polsce?

Bo dziś zaliczyłam Sephorę z mocnym postanowieniem kupna, a panienka
wciskała mi twardo, że tego w Polsce nie ma. City Block Sheer Tints, City
Block Sheer Shimmers - proszę bardzo, są, ale ja tych nie chcę, mają tylko
SPF 15, no i nie chcę kolejnego kremu koloryzującego.

Zastanawiałam się nad Superdefence, ale nie mieli ani próbki, ani testera.
Wrr, wkurzyli mnie.

JoP

1. Data: 2005-05-22 19:01:21

Temat: Re: Super City Block Clinique SPF 25 - czy to w ogóle ...
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... istnieje w Polsce?
>
> Bo dziś zaliczyłam Sephorę z mocnym postanowieniem kupna, a panienka
> wciskała mi twardo, że tego w Polsce nie ma.

w polskojęzycznym katalogu Clinique, który wzięłam z perfumerii 2 tygodnie
temu jest tylko z spf15 (3 rodzaje: city block sheer, sheer tint, sheer
shimmer)

1. Data: 2005-05-22 19:29:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy wrote:
> w polskojęzycznym katalogu Clinique, który wzięłam z perfumerii 2
> tygodnie temu jest tylko z spf15 (3 rodzaje: city block sheer, sheer
> tint, sheer shimmer)

Dzięki. Czyli coś jest na rzeczy, znaczy, nie ma na rzeczy, znaczy, nie ma.

Na szczęście widzę na stronie amerykańskiej, że tam jest, co jakby
rozwiązuje problem.

A Superdefense - hop, hop, używał już tego ktoś?

JoP

1. Data: 2005-05-22 20:20:07

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości
> A Superdefense - hop, hop, używał już tego ktoś?

Ja kończę próbkę. Wczoraj wysmarowałam paszczę, poszłam na Błonia
krakowskie, stałam w kolejce po drzewko 2h i po powrocie do domu się
załamałam: cała linia włosów i kawałek skroni się spaliły. No i kark, bo nie
pomyślałam, ze w kok włosy wiążę i wypadałoby posmarować. Domyślam się, że
przyczyną spalenia kawałka twarzy było niedokładne posmarowanie się lub zbyt
cienka warstwa kramu lub po prostu gdzieś się oparłam i wytarłam, w każdym
razie wyglądam jak idiotka.

Ogólnie krem nie jest zły. Jak na moją tłustą paszczę trochę za tłusty i
pory na nosie mi pozapychał więc mam multum czarnych krop, za to jest
nawilżona i w miejscach _posmarowanych_ rzeczywiście ochrona była dobra :)
Ale nie kupię go.

Próbkę dostałam w Sephorze w Plazie (moja ulubiona Sephora w mieście, pani
sama mi wcisnęła), o drugą, robioną, poprosiłam w Empiku na Rynku, bo
myślałam, że ta co dostałam do cery suchej była. Obie wersje tłuste są
niestety :(

A'propos Clinique- mam wątpliwości. Zaczęłam używać mydełka Mild
(jasnożółte) zamiast Garniera Czystej Skóry i coś mi się ze skórą dzieje-
jakaś taka jak podeszwa się zrobiła, zgrubiała, pojawiły się dziwne ni to
pryszcze ni to wągry. Ogólnie nie poznaję jej. Miał tak ktoś? Dodam, że
odstawiłam 2 miesiące temu Diane i może to jest powód zmian, bo i włosy mi
się bardziej tłuszczą i wypadają. Ale żeby aż tak na twarzy było widać?
Odstawić czy dam mu szansę?

Agata

1. Data: 2005-05-23 05:08:37

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się bardziej tłuszczą i wypadają. Ale żeby aż tak na twarzy było widać?

Obstawiam, że to efekt odstawienia Diane. A bierzesz coś zamiast, czy w
ogóle zrezygnowałaś z hormonów?

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-05-23 09:04:06

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> Obstawiam, że to efekt odstawienia Diane. A bierzesz coś zamiast, czy w
> ogóle zrezygnowałaś z hormonów?

Z dermatologiem ustaliłam, że biorę 6 miesięcy w celu pozbycia się trądziku.
Potem robimy przerwę i patrzymy co dalej. No i właśnie mam 2 miesiące
przerwy od jakichkolwiek hormonów. Patrząc na to, co dzieje się z moimi
włosami i skórą trzeba wrócić jednak do Diane (włosy wypadają głównie po
męsku- na skroniach, a skóra jak nie moja się zrobiła).

Na wszelki wypadek odstawiłam tego Cliniqua na kilka dni, zobaczymy, co
będzie się dziać- Garniera używam już kilka lat i nic takiego się nie
działo, nawet po odstawi8eniu Cilestu, choć Cilest na skórę działał u mnie
raczej odwrotnie niż Diane:(
Agata

1. Data: 2005-05-23 15:13:52

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości

> odstawiłam 2 miesiące temu Diane i może to jest powód zmian, bo i włosy mi
> się bardziej tłuszczą i wypadają.

Na 90% odstawienie Diane. Przezylam to samo (wlacznie z zalamaniem ;) ).
Jesli masz zamiar brac jakies pigulki, to polecam Valette (w Polsce
sprzedawana chyba jako Jeanine) - korzysci jak z Diane, ale o wiele
mniej minusow.

> Ale żeby aż tak na twarzy było widać?

Oj, tak tak :(

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

spotkanie warszawskie
Jaka mam cere ?
kolor włosów na lato
co robic aby włosy rzadziej sie przetłuszczały??????
zakupy na e-bay'u