Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE

1. Data: 2000-10-22 10:23:54

Temat: Re: Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hans1
> "Jeśli nie wynegocjujesz
> ninka
> I to jest niestety swieta prawda. przekonywalam sie o tym za _kazdym_
> razem zmieniajac prace w Polsce jak i pracujac w USA.

hans1 doprawdy?

1. Data: 2000-10-22 11:00:49

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"hans1" <h...@p...onet.pl> writes:

> hans1 doprawdy?

Dokladnie. latwiej zmienic prace i zaczac od wiekszej pensji niz sie
dochrapac w starej pracy podwyzki.
Zreszta bylo o tym na pl.praca.dyskusje i ludziska zdecydowwanie
potwierdzily ta tendencje.

1. Data: 2000-10-22 14:25:01

Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> szefa. Oceńcie sami na jego podstawie jaki stosunek ma szef do mnie. Odnoszę
> wrażenie, że lekceważący a między wierszami ukryta jest agresja. Ale mogę

Mysle, ze neutralny, ze interesuje go jedynie merytoryczne
podejscie do pracy, i jest tym na tyle zaabsorbowany, ze nie
zwraca uwagi na relacje miedzy Toba, a nim. Mysle tez, ze tak
samo krytykowalby za bledy Ciebie, i swojego pupila - jesli
ktos taki jest, i nawet siebie samego. Na moje wyczucie jest
on kims, kto mysli niemal wylacznie o pracy, nie o ludziach.
Byc moze ma jakies sklonnosci w kierunku OCPD, ale trudno to
stwierdzic na podstawie tak niewielu informacji.

> Czy mylnie interpretuję intencje szefa oraz czy powinienem
> jasno przedstawić swoje oczejiwania finansowe?

Mysle, ze mylnie interpretujesz. Byc moze przeceniasz swoje
umiejetnosci, uwazasz sie za geniusza przed ktorym wszyscy
powinni nisko sie klaniac a szef byc wdzieczny za to, ze
w ogole raczysz pracowac w jego firmie. A byc moze ta praca,
ktora wykonujesz, jest rzeczywiscie taka trudna, ze wymaga
poswiecania duzej ilosci czasu - nie znam jej, wiec nie moge
tego ocenic, chociaz dwa lata na napisanie programu, ktorym
cos potem liczysz, wydaja mi sie byc czasem dosc dlugim.

Mysle, ze twoim istotnym problemem jest negatywny stosunek
do wykonywanej pracy - tak jakby to bylo cos nonsensownego,
co musisz robic, zeby zarobic, ale jestes do tego nastawiony
wrogo, i te wrogosc przenosisz na szefa, ktory angazuje sie
w swoja prace, i moze ma do niej stosunek pozytywny. Takie
nastawienie nie wplywa dobrze na wykonywanie pracy, skutek
jest taki, ze merytoryczna jej ocena czesto bywa negatywna.

Mysle, ze dobrze byloby, gdybys postaral sie o odrobine
obiektywizmu w ocenie siebie, i tego, co robisz w pracy.
Nie twierdze, ze ma byc to negatywne ocenianie siebie - ja
nie znam realiow twojej pracy, i nie moge ich ocenic - ale
potrzeba, zebys w tych ocenach szukal prawdy. Moze sprobuj
postawic sobie pytanie: jaki pozytek jest z twojej pracy?

Jurek

1. Data: 2000-10-23 05:56:00

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje uwagi nie są dla mnie niesprawiedliwe ponieważ takie wątpliwości sam
posiadam i biorę pod uwagę. Istota mojego problemu polega na tym, że nie
zadawala mnie stan obecny. Cenię sobie niezależność, możliwość wpływania na
to co się dzieje. Poza tym dysponuję pewnym kapitałem energii i czasu i nie
chcę go marnotrawić na sprawy mało ważne. Chciałbym realizować przede
wszystkim swoje marzenia a nie marzenia kogoś innego.
Nie do zaakceptowania jest dla mnie to, że innym ludziom tak łatwo
przychodzi traktowanie innych z góry.
Zwróc uwagę że postępowanie innych może się nie podobać. Np wielu ludzi nie
podoba się osoba prezydenta Białorusi Łukaszenki. Nie widzę powodu dlaczego
nie miałbym mieć prawa nie lubieć swojego szefa jeżeli u niego też widzę
skłonności dyktatorskie.
Problem sprowadza się do znalezienia odpowiedzi na pytanie co jest lepszym
wyjściem na zmianę stanu rzeczy:
1. Informowanie szefa, że jego czyny lub słowa mi się nie podobają. Czyli
próby zmiany szefa.
2. Zmiana pracy i środowiska.
Niech nie zaślepi was władza, bogactwo, uroda... Jest takie powiedzenie.
Co do merytorycznego podejścia szefa. Otóż nie ma on rzadnych cech
altruistycznych ani cech człowieka dobrej roboty. Jest po prostu
wyrachowanym graczem i wcale tego nie kryje. Jest mistrzem stwarzania
pozorów. Nie podoba mi się że ten jego spryt obraca się nie tylko przeciwko
klentom ale też przeciwko mnie. Robić w konia to my ale nie nas chciałoby
się powiedzieć.

I jeszcze jedna uwaga. Trudno liczyć na zrozumienie ze strony innych ludzi
jeżeli chce się żyć lepiej niż w tej chwili. W istocie w interesie innych
ludzi leży aby wiodło mi się gorzej. Nic tak nie cieszy bliżnich jak porażka
konkurencji.
hans1

1. Data: 2000-10-23 11:25:33

Temat: Odp: Super pilne!!! Potrzebne opinie - WASZE
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> [...]
> dochrapac w starej pracy podwyzki.
> Zreszta bylo o tym na pl.praca.dyskusje i ludziska zdecydowwanie

tez mogę to potwierdzić
a juz moj ostatni szef przeszedł w tym wzgledzie samego siebie
jak juz dał mi po dwóch latach podwyzke pensji zasadniczej to od tego czasu placi mi
nizsza
premie - dla jasnosci dodam ze w tej firmie premia nigdy nie zalezy od ilosci i
jakosci
pracy tylko od..............
niewiadomo czego czyli widzimisie szefa - fajnie prawda ?
z.

1. Data: 2000-10-23 17:38:09

Od: "Iwicz Sergin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uwazam ze list byl oficjalny i nieemocjonalny- podawal proste fakty i nie widze
w nim nic osobistego- czy tak trudno jest przyznac sie do bledu? Im wczesniej
to zrobisz, tym mniej czasu stracisz nastepnym razem na podobne konflikty.
Powodzenia! Iwicz

1. Data: 2000-10-24 04:58:09

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wczesniej
> to zrobisz, tym mniej czasu stracisz nastepnym razem na podobne konflikty.

Co mam robić jeżeli nie podoba mi się osoba szefa i nie uważam aby był ode
mnie wartościowszy. Jego poglądy uważam za porąbane. Świński ryj.
Poza tym nie jestem zadowolony ze swoich dochodów.
Co robić? Jakie jest rozwiązanie. No powiedz mądralo.
hans1

1. Data: 2000-10-24 06:00:35

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym nie jestem zadowolony ze swoich dochodów.
> Co robić? Jakie jest rozwiązanie. No powiedz mądralo.
Sorry za zbyt mocne słowa
>Uzupełnienie.
Cały problem polega natym, że nie jestem zadowolony z mojej sytuacji w
pracy, ani z dochodów ani z pozycji i próbuję bezskutecznie zmienić stan
rzeczy wykonując dobrą robotę. Ale jedyne co jestem w stanie osiągnąć to to,
że szef się mnie nie czepia. Od początku narzuciłem wysoki poziom obrotów i
szef przyzwyczaił się, że to jest stan normalny. Teraz kiedy na skutek
niezadowolenia zwalniam tempo i próbuję pracować normalnie szef się czepia.
Mam wrażenie, że próby zadowolenia szefa i w ten sposób zmotywowania go do
zmiany mojej sytuacji to próby zasypania studni bez dna.
hans1

1. Data: 2000-10-24 09:14:16

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"hans1" <h...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> Poza tym nie jestem zadowolony ze swoich dochodów.
> Co robić? Jakie jest rozwiązanie. No powiedz mądralo.

Rozwiazanie jest trywialnie proste i juz ci wiele ludzi to powiedzialo
(na pl.praca.dyskusje), ale skoro nie dolecialo jakos to powtorze:
zmien prace.

1. Data: 2000-10-24 09:14:57

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"hans1" <h...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> Mam wrażenie, że próby zadowolenia szefa i w ten sposób zmotywowania go do
> zmiany mojej sytuacji to próby zasypania studni bez dna.

Zmien prace. W tej nic juz nie zdzialasz w kierunku poprawy swojej
placy.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

for you men out there...
Pani profesor Miluska.
szkoły wyższe
Miłość
Czy można wzbudzić uczucia u wybranki która cię nie kocha???