Surfinie - ile wody do podlewania

1. Data: 2001-08-04 08:54:24

Temat: Surfinie - ile wody do podlewania
Od: "Marcin" <m...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mamy na balkonie surfinie, które schną.
Są podlewane wodą z nawozem do surfinii wg zalecanych
proporcji, a jednak nie czują się dobrze.
Mam prośbę do tych z Was, którym surfinie ładnie "się prowadzą".
Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami -
ile wody/ wody z nawozem na dzień dostają Wasze surfinie ?
Opisywane surfinie są w doniczce o srednicy 20 cm podwieszonej
do sufitu balkonu.

Marcin

2. Data: 2001-08-06 07:37:01

Temat: Re: Surfinie - ile wody do podlewania
Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
U nas surfinie rosna w skrzynkach balkonowych. Zona podlewa je codziennie b.
obficie, w upalne dni dwukrotnie. Praktycznie caly czas maja mokro. Zasilane
sa codziennie. Dodatkowo 'obiera' je z przekwitlych kwiatow.

Pozdrawiam
M.D.

Sosenki z lasu
Ogrod winoroslowy- R.Mysliwiec.