Survival-dlaczego?????

1. Data: 2003-02-07 18:00:09

Temat: Survival-dlaczego?????
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego coraz więcej ludzi decyduje się na survival, czy uprawianie sportów
ekstremalnych???Dlaczego odrzucają zdobycze cywilizacji i chcą zmagać się z
naturą, pokonywać niecodzienne trudności??
Co pcha nas do takiego działania????Poza takimi banałami jak chęć
podniesuienia adrenaliny.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi-szczególnie te mądre:)))
Pozdrawiam ;O), Joasia

1. Data: 2003-02-07 18:12:04

Temat: Odp: Survival-dlaczego?????
Od: "patrycja" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia :
> [...]
> ekstremalnych???Dlaczego odrzucają zdobycze cywilizacji i chcą zmagać się
> naturą, pokonywać niecodzienne trudności??

no właśnie codzienność!! to normalne że ciągnie nas do tego co jest nam obce
i INNE. ludzi z miasta ciągnie na wieś (oczywiście nie wszystkich:))))))) a
tych ze wsi-> do miasta. to norma. poza tym survival sam w sobie nie jest
ekstremalny więc bym tego nie porównywała. generalnie chyba chodzi o..
przygodę. to chyba dobrze, co?

--
"zanim z czegoś zrezygnujesz - uśmiechnij się do słonecznika"
patrycja.

1. Data: 2003-02-07 18:20:43

Temat: Re: Survival-dlaczego?????
Od: "Insane" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodaje wiary w siebie, pozwala się oderwać od codziennych obowiązków oraz
uniezależnić od otoczenia, podnosi poczucie bezpieczeństwa i stabilności w
dniu codziennym(w końcu survivalowiec potrafi żyć w najgorszych warunkach),
rozwija wyobraźnię oraz zdolności manualne, sam kontakt z naturą wycisza i
wiele wiele innych...

Pozdrawiam Do usłyszenia po weekendzie
Insane

--
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something...

1. Data: 2003-02-07 20:51:55

Od: "DanKetch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naturą, pokonywać niecodzienne trudności??
> Co pcha nas do takiego działania????Poza takimi banałami jak chęć

Spróbuj survivalu to sama sobie odpowiesz na pytanie :-)
nowa zabójcza fotka! :-)
howuser&userid=7985504
"Pacem... Si Vis Pacem Parrabellum"

1. Data: 2003-02-07 21:26:51

Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ekstremalnych???Dlaczego odrzucają zdobycze cywilizacji i chcą zmagać się
> naturą, pokonywać niecodzienne trudności??

Jeżeli chodzi o mnie, to chęć udowodnienia sobie, że cos potrafię zrobić,
chociaż jest trudne i czasem się boję (może wynika z niskiej samooceny ?
;)). A potem jak zrobię, to jestem z siebie dumny i to bardzo przyjemne :)
Ale nie trwa długo, bo oczywiscie można jeszcze trudniejsze zrobić.

To trochę tak, że wspinasz się na górę i ledie ci się udaje, ale udaje, więc
wspinasz się na jeszcze wyższą , albo trudniejszą górę itd. No więc jeżeli
zaliczysz już najwyższą, to jesteś bardzo nieszczęśliwy.

Aha, i mam na myśli nie tylko survival czy sporty ekstremale, ale wszystkie
trudne, wymagajace wysiłku rzeczy.
No i po prostu można to lubić. Nie podrużuje się po to, żeby dojechać, tylko
żeby podrużować :)))

Pozdrowienia

Brian

1. Data: 2003-02-07 22:08:58

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego coraz więcej ludzi decyduje się na survival,

- zgaduję -> może dlatego, że wielu ludzi funkcjonuje w środowisku, w którym
na niewiele rzeczy mają wpływ. Szef decyduje o wszystkim w pracy, politycy o
każdym aspekcie życia, żona o domowych sprawach, parkingowy o miejscu
parkowania, bileter o miejscu w teatrze itd. Taki stan niepanowania jest
niekorzystny dla psychiki. Kiedy ktoś wyjeżdża w teren wprawdzie ma
niewielki wpływ na pogodę i okolicę, ale jest szefem samego siebie i tylko
od niego zależy, czy wróci do domu cały, czy nie. To jest poważne wyzwanie i
gra o dość wysoką stawkę (zdrowie)- albo dalej będzie nijaki, albo pokaże
sobie, że jest kompetentny, że jest w stanie panować nad sytuacją - i zyska
szczere poczucie własnej wartości. W trudnej sytuacji albo dalej ulegnie
nawykowemu mentalnemu biadoleniu, albo być może po raz pierwszy w życiu
powie do siebie zdecydowanym, autorytatywnym głosem: "nie marudź, tylko rusz
dupę, bo jak nie, to zdechniesz w tym mule i zostaniesz tu na zawsze".
Myślicie, że mogłoby to pociągnąć realne konsekwencje w jego nastawieniu i
samopoczuciu? Gdyby to mówił szef w pracy, to natychmiastowa depresja, ale w
tym kontekście -to natychmiastowe wyzdrowienie.

> czy uprawianie sportów
> ekstremalnych???

- nie wiem czy to jest ze sobą związane...

1. Data: 2003-02-07 23:07:20

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@...to.skasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| ekstremalnych???Dlaczego odrzucają zdobycze cywilizacji i chcą zmagać się
| naturą, pokonywać niecodzienne trudności??

A dlaczego nie ? Dlaczego ktoś chciałby się kisić w miescie między blokami i
rozróżniać poszczególne dni tylko tym co zjadł na obiad ? To jest oderwanie
się. Taka jest nasza natura. Eh, myślałem że napisze jakiś dłuższy tekst,
ale nie potrafię się wysłowić. No ale siedzę teraz przy kompie i jak sobie
pomyślę że mógłbym być gdzieś teraz w lesie, pod namiotem ze znajomymi to aż
mi się nie chce stukać w klawisze. Myślę że z tego wszystkiego
najpiękniejsze są wspomnienia. Pamiętam że na wyprawach tego typu miałem
momenty załamania, chciałem do ciepłego domu i miałem tego powyżej uszu, ale
teraz jak to wsopminam to się uśmiecham i tęsknię za tym. Tak bardzo
chciałbym powtórzyć te wszystkie przygody. Człowiek to nie maszyna. Przy
okazji takie sporty mają moim zdaniem coś wspólnego z zastanawianiem się nad
sensem życia. W jednej chwili wiesz, że przez jeden swój ruch możesz stracić
życie. A w życiu codziennym umartwiasz się tygodniami, bo możesz stracić
pracę, tak małą w porónaniu z życiem. Pewnie to chore, ale uwielbiam stanąć
na krawędzi, podziwiać widoki i mieć świadomość że moje życie jest w _moich_
rękach.

--
Pozdrawiam - COMBOY;
http://comboy.blog.pl - zaczynam od nowa, a niech mnie.

1. Data: 2003-02-08 14:43:32

Od: "FZ" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" :

> [...]
> ekstremalnych???Dlaczego odrzucają zdobycze cywilizacji i chcą zmagać się
> naturą, pokonywać niecodzienne trudności??

Są ludzie, którzy potrzebują ciągłego bycia na speedzie. Jedni, chcąc takowy
nastrój utrzymać, siegają po syf w rodzaju narkotyków czy duużej ilości
wódeczki - bo inaczej nie potrafią, nie stac ich albo nie chce im się jakoś
zadziałać czy to fizycznie czy intelektualnie. Inni odrzucają syf w postaci
narkotyków (bo są mądrzejsi), a stan bycia na speedzie chcą zafundować sobie
w postaci wędrówek tam gdzie nie wolno i dotykania tego, czego się nie
powinno. Jednym się uda - i mają cholerną satysfakcję, a innym się nie uda i
pozostanie po nich wspomnienie.
Tyle. Cała historia wynika z charakteru człowieka. Jeden woli wpieprzać
czipsy i oglądać M jak Klan, a drugi ubierze buty i łazi po górach czekając
żeby go jaka lawina zasypała.
Bo tak chce.
FZ

1. Data: 2003-02-08 14:50:19

1. Data: 2003-02-10 15:06:59

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podniesuienia adrenaliny.
> Dziękuję za wszelkie odpowiedzi-szczególnie te mądre:)))

eeeh....Byc w tej chwili w gorach, z dala od bzdurnych problemow, falszywych
usmiechow, chorych ukladow, korkow, brudnego miejskiego sniegu....eeeh

Aska...

survival dlaczego
nauka przy muzyce...powaznej
Relacje miedzyludzikie a...kolor oczu (nie bijcie ;))
sztuka negocjacji