Suszenie w pralce ARDO WD1000 - pytanie

1. Data: 2006-09-30 08:59:36

Temat: Suszenie w pralce ARDO WD1000 - pytanie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie używałam opcji suszenia w pralce, poza jednym przypadkowym
zupełnie razem. Teraz mam taką potrzebę, a instrukcję mi diabeł ogonem
nakrył :-(. Mam w zwiąku z tym pytanie do użytkowników tej pralki - jak
ustawić suszenie w niezbyt gorącej temperaturze? Pokrętło z jednej
strony ma zieloną skalę, z drugiej szarą, z obu stron są liczby które
oznaczają prawdopodobnie czas. Mój chłopski rozum podpowiada mi, że z
jednej strony jest wyższa temperatura, z drugiej niższa, ale jaka z której?
Konkretnie to chcę wyprać i wysuszyć kołdrę, na wszywce napisali, żeby
suszyć w niezbyt wysokiej temperaturze. Bądź tu człowieku mądry.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-09-30 21:50:27

Temat: Re: Suszenie w pralce ARDO WD1000 - pytanie
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> jednej strony jest wyższa temperatura, z drugiej niższa, ale jaka z której?
Z lewej jest niższa - tj. w lewej połówce skali. Też mam tę
pralko-suszarkę.

Klimatyzator - czy instalowac samemu?
spluczka a'la geberit
Jaka jest twardość wody w Katowicach?
Naczynia SIA - gdzie w Poznaniu lub na www
ciemne ślady na parkiecie po gumowych