Sutki gruczołowe

1. Data: 2002-02-13 15:32:39

Temat: Sutki gruczołowe
Od: "Aisa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynik badania USG u 17-letniej dziewczyny:
"Oba sutki o obfitej tkance gruczołowej, zmian litych nie podejrzewa się,
nie widać powiększonych węzłów chłonnych. Diagnoza: sutki gruczołowe"
Czy faktycznie z tym nic się nie robi, "bo w tym wieku czasem tak jest" ?

Pozdrawiam Joanna

2. Data: 2002-02-13 18:20:38

Temat: Re: Sutki gruczołowe
Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aisa" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie widać powiększonych węzłów chłonnych. Diagnoza: sutki gruczołowe"
> Czy faktycznie z tym nic się nie robi, "bo w tym wieku czasem tak jest" ?

Witam.

"Z tym" się nic nie robi, bo w wieku 17 lat tak MA BYĆ. Gruczoły piersiowe
mają utkanie gruczołowe, z czasem zastępowane tłuszczowym. Czyli są to
najzupełniej prawidłowe piersi, bez zmian.
W razie wątpliwości zapraszam na priv.
Pozdr
Adam
a...@p...onet.pl

3. Data: 2002-02-13 21:03:24

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie widać powiększonych węzłów chłonnych. Diagnoza: sutki gruczołowe"
> Czy faktycznie z tym nic się nie robi, "bo w tym wieku czasem tak jest" ?

W tym wieku tak powinno byc. Sutki gruczolowe to norma u kobiet w wieku
rozrodczym. Piersi to wlasnie gruczoly. Dlaczego chcesz cos z tym robic?
Dlaczego wykonywano USG - czy zalecil to lekarz?
T.

4. Data: 2002-02-14 08:48:17

Od: "Aisa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozrodczym. Piersi to wlasnie gruczoly. Dlaczego chcesz cos z tym robic?
> Dlaczego wykonywano USG - czy zalecil to lekarz?

Dzięki za odpowiedz, teraz już to wiem, ale w pierwszej chwili byłam
zaskoczona nonszalancką odpowiedzią, że w tym wieku to normalne bez
wyjaśnienia dlaczego normalne. Informacje już uzyskałam :)
Ginekolog uznał za stosowne wykonanie badanie USG. Może chciał mieć pewność,
że to jest to co wyszło na wyniku, a może podejrzewał coś innego.
Joanna

Dlaczego moja dziewczyna źle sie czuje?
Metoda LIA
HORMONY PLCIOWE-PILNE!!!
Ból w okolicy nerek,biodra -prośba o radę
zaćma