ból piersi -stały

1. Data: 2002-02-13 22:04:12

Temat: ból piersi -stały
Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu Ewa
Mam 23 lata,i ciągły ból piersi.Nie można się dotknąć.Czy to przed okresem
czy po ból jest.Zrobiłam USG i wyszło coś takiego:
Sutki o utkaniu tłuszczowo-gruczołowym.Tkanka gróczołowa głównie w
kwadrantach zewnętrznych.Widoczne wewnątrzgruczołowe zraziki
tłuszczowe.Zmian podejrzanych ani innych ogniskowych nie stwierdzono.
Brałam do tej pory tabl.antykoncepcyjne -też boli ,od niedawna
odstawiłam-też boli.
Może ktoś się zna i poradzi coś.Może coś do smarowani-jakąś maść.
Pozdrowienia Ewa

2. Data: 2002-02-13 22:13:51

Temat: Re: ból piersi -stały
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
Ostatnio przerabiałam coś podobnego... Ginekolog powinien dać Ci
skierowanie na badanie poziomu prolaktyny, bo gdy jest jej w organizmie
zbyt dużo, efekty są właśnie takie. W zależności od tych wyników stosuje
się odpowiednie leczenie (albo się go nie stosuje - u mnie samo
przeszło, mimo że nie odstawiłam pigułek). Mój lekarz na wszelki wypadek
zapisał mi Mastodynon - jakby znów zaczęło boleć mam zacząć brać.

Kami
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

Sutki gruczołowe
Dlaczego moja dziewczyna źle sie czuje?
Metoda LIA
HORMONY PLCIOWE-PILNE!!!
Ból w okolicy nerek,biodra -prośba o radę