Swetry rocznik 2003 (?)

1. Data: 2005-07-06 20:41:22

Temat: Swetry rocznik 2003 (?)
Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialam zrobic takie spodnie
www.uzelok.ru/new_item753.html
jedna dziewczyna dala mi namiary ze prawdopodobnie byly w polskim wydaniu
swetrow rocznik wlasnie 2003 chyba wiec pytam czy ktos to ma albo moglby mi
podpowiedziec gdzie szukac (moze tez byc wydawca wtedy sprobuje w archiwum
poszukac)
a moze ktos juz robil i wie jak po prostu zrobic spodnie na szydelku, chodzi
glownie o krok, jak zrobic??
bardzo wszystkim dziekuje
ania

2. Data: 2005-07-06 21:02:29

Temat: Re: Swetry rocznik 2003 (?)
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszukac)
> a moze ktos juz robil i wie jak po prostu zrobic spodnie na szydelku,

ja mam :) zglos sie na priv to Ci przesle :)

Pzdr
Weronika

[decoupage] ktory preparat do pekniec
xxx poszukuję
[ot] - b. wazna przestroga dla gg-owcow!!!
(xxx) potrzebne Motylki
(szydełko) Letnie torebki