[decoupage] ktory preparat do pekniec

1. Data: 2005-07-06 20:03:16

Temat: [decoupage] ktory preparat do pekniec
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie jak w temacie. Nie chodzi mi o firme ale znalazlam preparaty
classic, contry style, sotille, medium. Ktore wy najczesciej uzywacie?

Zazula

2. Data: 2005-07-07 07:42:07

Temat: Re: [decoupage] ktory preparat do pekniec
Od: "Monika Jeziorska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze powinnas zajrzec na te str

tu dziewczyny zajmuja sie glownie haftem wiec watpie zeby ci pomogly:))
a w tym linku coo ci podalam zajmuja sie glownie deciuoage:))

Pozdrowionkka
Monika

3. Data: 2005-07-10 00:30:23

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Jul 2005 22:03:16 +0200, Zazula <z...@W...pl> wrote:

> Pytanie jak w temacie. Nie chodzi mi o firme ale znalazlam preparaty
> classic, contry style, sotille, medium. Ktore wy najczesciej uzywacie?

Na moim crakcu nie ma zadnego napisu oprocz Krakelierlack (firmy nerchau).
Zaintrygowalas mnie tymi roznymi rodzajami, bo ja wszystko robie jednym
crackiem
a rozny rodzaj spekan uzyskuje malujac wierzchnia warstwe.
Przykladowo delikatniejsze pekniecia - ciensza warstwa farby, "siateczka"
- ciagne
pedzlem w rozne strony, duze spekania - wiekszy pedzel, wiecej farby
wierzchniej
i dlugie pociagniecia pedzlem.

pozdrowka
Kaila

PS
Czy moglabys mi na priva podeslac namiary na te preparaty?

--
http://www.prezenty.art.pl - Sklep internetowy - galeria rękodzieła
http://www.koronki.art.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

4. Data: 2005-07-10 09:47:43

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila wrote:
> PS
> Czy moglabys mi na priva podeslac namiary na te preparaty?

Wysylam na priva i tutaj.
http://www.mc24.pl/sklepy/2/index.php?cPath=24

Zazula

5. Data: 2005-07-10 11:44:44

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila napisał(a):
> (...)
> PS
> Czy moglabys mi na priva podeslac namiary na te preparaty?

Może niekoniecznie na priv. :)

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

6. Data: 2005-07-10 11:46:23

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Wysylam na priva i tutaj.
> http://www.mc24.pl/sklepy/2/index.php?cPath=24

Ups!
Dzięki! :)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

xxx poszukuję
[ot] - b. wazna przestroga dla gg-owcow!!!
(xxx) potrzebne Motylki
(szydełko) Letnie torebki
xxx szukam wzoru