Świat w/g ikselki

31. Data: 2017-05-24 22:13:24

Temat: Re: Świat w/g ikselki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 10:55, Kviat pisze:

> Nie każdy niezwykły talent jest psychopatą ;)

Tamten akurat byłby.

> [...]
> znikają.
> To działa podobnie do zdziwienia przeciętnego człowieka, że nagle, w
> normalnym wydawałoby się państwie, władzę przejmują ekstremiści. No
> jak to?
> Przecież nie znam nikogo, kompletnie nikogo, kto głosował na pis (nie
> znam żadnego faszysty... itp.), więc to margines, więc nie ma czym się
> przejmować. To kto im dał władzę?
> Widzą czasem w TV jakiegoś Korwina, Bosaka, Kowalskiego... ale po
> wiadomościach wrzucają to do swojego białkowego "KF" i jak zwykle
> wstają rano do roboty - przecież nic się nie stało...

Myślę, że nie należy przeceniać roli Usenetu, gdzie dogorywają jeszcze
tylko nieliczne dinozaury. Znacznie więcej zapewne miałbyś do zrobienia
w innych miejscach, także Internetu. Tutaj chyba lepszą metodą jest
zagłodzenie.

> Chyba mnie z kimś pomyliłaś :)

Taki żarcik.

Ewa

32. Data: 2017-05-24 22:16:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 16:35, Aiua40 pisze:

> wystarczy że jest miły i od razu tracisz głowę...biedna ;-)

Tylko jednego inteligentnego w życiu poznałaś... Szkoda, że akurat ten
takie piętno pozostawił, biedna.

> pisanie i "odzywki" sa jak linie papilarne.

Dokładnie tak.

> pozostawiają indywidualny rys dla wprawniejszego oka. ;-)

Dokładnie tak.

Ewa

33. Data: 2017-05-25 07:38:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 22:13, FEniks pisze:

> Myślę, że nie należy przeceniać roli Usenetu, gdzie dogorywają jeszcze
> tylko nieliczne dinozaury. Znacznie więcej zapewne miałbyś do zrobienia
> w innych miejscach, także Internetu.

Nie przeceniam ;)

> Tutaj chyba lepszą metodą jest
> zagłodzenie.

Niektóre chciałbym utrzymać przy życiu.
Ale od czasu do czasu robię weryfikację przydatności ;), niestety są
takie przypadki, które odżywiają się chyba ektoplazmą (i nie chodzi mi o
komórkową...)

> Taki żarcik.

Wzajemnie ;)

Pozdrawiam