Swiateczne porady dla nazych milusinskich :)

1. Data: 2003-12-13 18:45:57

Temat: Swiateczne porady dla nazych milusinskich :)
Od: "Edel" <p...@e...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"(..) wkujcie na pamięć i nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej. Starzy
ściemniają z zawiści, żądzy władzy i żeby znęcać się nad słabszym. A to jest
wasze dzieciń­stwo i dlatego czytaj, dziecię, i ucz się:

1. Nie słuchaj rodziców. Gówno wiedzą o życiu, bo gdyby było inaczej, to czy
daliby się wrobić w takiego bękarta jak ty?

2. Bij słabszych. Cmentarze są pełne tych, co bili się z silniejszymi.

3. Nie szanuj starszych. To ty będziesz zarabiał na ich emeryturę, a nie oni
na twoją. Jeśli się mądrzą, to niech pokażą, jak klikają w Internecie.

4. Nie mów prawdy. Szczególnie starym, bo mogą ci wpieprzyć, jak się wyda,
że grozi ci sześć pał na świa­dectwie. Łomot zawsze zdążysz dostać, a może w
szkole wybuchnie gaz i dziennik się sfajczy? W kwe­stii wybuchu gazu nie
musisz zresztą zdawać się na los.

5. Nie dotrzymuj słowa. Obiecałeś starej, że nie bę­dziesz jarać w kiblu i
jeździć na desce po balustradzie mostu? To już i tak dużo dla niej zrobiłeś,
żeby się nie denerwowała, biedaczka.

6. Ściągaj. Tylko debil robi sam to, co ktoś może zrobić za niego. Na tym
polega kapitalizm, nasz ustrój ukochany.

7.Jedz rękoma, trzymaj łokcie na stole, siorb, mla­skaj, spluwaj, kręć kulki
z chleba, czytaj "Machinę" albo "Bravo Girl"! Jak będziesz dorosły, to
będziesz musiał chodzić na bizneslancze i wpierdalać jak tresowana foka.
Inaczej w ogóle nie będziesz miał co jeść.

8. Wal konia. To najtańsza przyjemność, na jaką mo­żesz sobie pozwolić. A
efekt nieporównywalny z niczym innym.

9. Nie zachowuj dziewictwa! Niech cię ręka boska broni! I nie zadawaj się z
prawiczkami, bo to orka na ugorze. Znajdź sobie doświadczonego
kolegę/koleżan­kę, co cię dymnie na początek, i nie czekaj na wielką
miłość. Puszczalskie wychodzą za milionerów, cnotliwe po zasiłek z pomocy
społecznej.

10. Rób smugę. Idź do knajpy, nawpierdalaj się za trzech i chodu. Jak
będziesz dorosły i ustosunkowany, to ktoś cię może rozpoznać.

11. Rzucaj kamieniami w okna budynków rządowych, l tak zapłacą za to twoi
starzy. Zawsze możesz powołać się na syndrom zaniedbywanego dziecka i
powiedzieć, że chciałeś zwrócić na siebie uwagę.

12. Nie czytaj "Stu lat samotności" czy innego Pilcha. Nie daj sobie wmówić,
że "W poszukiwaniu straconego czasu" jest lepsze od "Spidermena". To
wymyślili starzy frustraci, żeby ci zatruć życie po szkole, faszyści.

13. Tłucz naczynia przy ich myciu. Najwytrwalsi rodzi­ce wytrzymują jeden
serwis na sześć osób. Zaliczysz lanie, w najgorszym razie dwa - a potem masz
już
spokój ze zmywaniem.

14. Bądź chamem. Nie przepuszczaj nikogo przodem, rzucaj się do jedynego
wolnego krzesła przed starusz­kami o kulach, zatrzaskuj bliźnim drzwi przed
nosem.
Kiedyś będziesz może musiał uważać, co o tobie myślą. Co ci zrobią za
spontan, jak jesteś dzieckiem? Już nie można cię bardziej zdegradować Bo na
co? Na zastępcę dziecka.

15. Olewaj tradycję. Jedz szynkę w Wielki Piątek, powiedz starym, że masz
alergię na bazie i niech se sami idą ze święconką. Zamiast na pasterkę, idź
na koncert undergroundowej formacji Zajebane Bękarty Szatana. Jak będziesz
miał własne dzieci, będziesz musiał odwalać te wszystkie szopki w ramach
wpajania szacunku dla zwyczajów naszych ojców.

16. Nie chodź do kościoła. Po co marnować niedzie­le? l tak będziesz musiał
wyspowiadać się przed ślubem, wtedy załatwisz sprawy z Panem Bozią.

17. Pamiętaj: twoja przyszłość nie zależy od tego, czy masz dobre stopnie,
słuchasz babci i zjadasz zupę do końca. Twoja przyszłość zależy od tego, ile
zarwiesz kasy i kto za tobą stoi. Wiec ucz się, szczeniaku, kombinować i
odróżniać biednych od bogatych, tych, co dużo mogą, od takich, co im się
tylko wydaje, i tych, co idą w górę, od tych, co są na wylocie i
przewidywać, co wyrośnie, z któ­rego szczyla na podwórku. Te umiejętności
przy odrobinie szczęścia zapewnią ci udane życie i szacunek bliźnich"

wyszperał: Edel

2. Data: 2003-12-13 22:32:42

Temat: Re: Swiateczne porady dla nazych milusinskich :)
Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edel napisał:
(...)

jesli polska młodziez sie do tego stosuje to juz wiem skąd takie
beznadziejne młode pokolenie mamy...

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.mwota.prv.pl
Moje aukcje:
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t

3. Data: 2003-12-15 12:45:33

Od: "afa" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> jesli polska młodziez sie do tego stosuje to juz wiem skąd takie
> beznadziejne młode pokolenie mamy...

mowisz o Karolinie i Krzysztofie??

afa

4. Data: 2003-12-15 14:10:31

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik afa napisał:

> Użytkownik "tweety" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> mowisz o Karolinie i Krzysztofie??

ROTFL, trudno nazwać 6 latkę i roczniaka polka młodziezą albo młodym
pokoleniem... ale cóż rózne są nazwy i wyobrazenia.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.mwota.prv.pl
Moje aukcje:
http://glinki.com/?l=K7dR

Dom Pomocy - Alzhaimer