Świerk srebny - chyba choruje?

1. Data: 2004-06-11 11:42:11

Temat: Świerk srebny - chyba choruje?
Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam świerk srebny i zachowuje się dziwnie. Przyrosty są ładne jaśniutkie - za to
stare
igły całe brązowe. Nie wiem ale mam przeczucie, że to jakieś choróbsko. Reszta (czyli
pozostałe dwa świerki - wyglądają normalnie).

Za wszystkie sugestie z góry dziękuję

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia

2. Data: 2004-06-11 16:38:37

Temat: Re: Świerk srebny - chyba choruje?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Reszta (czyli
| pozostałe dwa świerki - wyglądają normalnie).

Mogą być przędziorki:-( Weź lupę i poszukaj minikropeczek.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-06-11 19:58:30

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> za to stare
> Reszta (czyli

Jeżeli opadanie starych igieł rozpoczeło sie od pnia to może to być mszyca
świerkowa

Pozdrawiam
Jack

4. Data: 2004-06-12 06:33:50

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli opadanie starych igieł rozpoczeło sie od pnia to może to być mszyca
> świerkowa

Igły jeszcze nie odpadają ale faktycznie najbardziej brązowe są przy pniu. Są bardzo
kleiste. Czy mogłabym prosić o jakiś środek na to cudo?

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia

5. Data: 2004-06-12 06:36:45

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogą być przędziorki:-( Weź lupę i poszukaj minikropeczek.

Nic takiego nie znalazlam - ale może mój wzrok już nie domaga. Na wszyslki wypadek
spryskam. Mam "talstar 100EC" tak chyba się to nazywa (na większość szkodników -
przynajmniej tak głosi ulotka) Może masz jakiś inny sprawdzony środek?

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia

6. Data: 2004-06-12 06:56:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Są bardzo
> kleiste. Czy mogłabym prosić o jakiś środek na to cudo?

Opryskaj koniecznie, w przeciwnym razie stracisz
drzewko. Zastosuj jeden ze środków: Fastac 100 EC,
Decis 2,5 EC, Pirimor-aerozol 01 AC.

Pozdrawia, oby nie za późno boletus

7. Data: 2004-06-12 07:17:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wypadek
| spryskam. Mam "talstar 100EC" tak chyba się to nazywa (na większość

Podziała i na mszyce, i na przędziorki. Pryskaj, tylko środki ostrożności
(rękawiczki, ewent. maska), nie przed deszczem, nie pij, nie pal, nie jedz w
trakcie, po fakcie wymyj opryskiwacz (czasami dysze się blokują, gdy się
środek zostawi). Pryskanie późnym wieczorem, gdy pszczoły nie latają. I
niestety - powtórzyć po paru dniach.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-06-12 18:21:53

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trakcie, po fakcie wymyj opryskiwacz (czasami dysze się blokują, gdy się
> środek zostawi). Pryskanie późnym wieczorem, gdy pszczoły nie latają. I

Jak miło znów Twoje klikanie widzieć:-)
Klikaj nie tyko w potrzebie:)

Pozdrawiam
skryba

Nolina
Pomidory
Popiół nawozem ???
Dziwny wygląd iglaków
Szybko rosnace drzewka[OT] prosze o porade- Warszawa