Święta i mikołajki tuż tuż

21. Data: 2007-11-13 18:07:24

Temat: Re: Święta i mikołajki tuż tuż
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Natomiast podpowiedzcie, co kupić 16-letniej "krowie"...

Scrabble jej kup, a potem z nią graj. Jak się wciągnie, to może i
fajnego faceta poznać na turniejach ;-).

Pozdrawiam
Ewa

22. Data: 2007-11-13 18:35:42

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Tym żeby pięknie wyglądać. I zeby się nie musieć uczyć.

Lustereczko które mówi "tyś jest najpiękniejsza na świecie". Do
kupienia w Amazonie, tyle że mówi po angielsku i kosztuje nonsensownie
drogo.

Czy ktoś się zetknął z takim elektronicznym "przypominaczem" - jedno
zdanie można nagrać później odtwarzać. Kiedyś widziałem za kilkanaście
złotych bodaj w Rossmannie, ale to było dawno. Jakby podkleić coś
takiego do zwykłego lusterka to by wyszło taniej niż w Amazonie.

Adam

23. Data: 2007-11-13 19:52:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości

> Mój popisał to białe markerami typu permanent (skąd on je wytrzasnął??) i nie
> wiem jak to teraz zmyć :-(

A alkoholem próbowałaś?

Qra

24. Data: 2007-11-13 19:54:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:fhcqps$1i5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Lustereczko które mówi "tyś jest najpiękniejsza na świecie". Do kupienia w
> Amazonie, tyle że mówi po angielsku i kosztuje nonsensownie drogo.

Po tylu latach uczenia się angielskiego, to chyba powinna zrozumieć :-)

U nas to by było "Wyrzuć śmieci".

Qra

25. Data: 2007-11-13 19:55:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (...)

> czyli rozumiem, mamy polecic cos co corki w ogole nie interesuje i sie nie
> bedzie cieszyc??

Tak, właśnie, dobrze rozumiecie.

> moze wiec- nowe wydanie encyklopedii PWN, wielki slownik angielsko/polski,
> preumerate 'Lanceta", czlonkowsto do Muzeum Etnograficznego, wycieczka do
> Oceanarium...

Nie wiem, czy członkostwo się da kupić, ale inne pomysły do wykorzystania :-)

Qra

26. Data: 2007-11-13 19:57:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Scrabble jej kup, a potem z nią graj. Jak się wciągnie, to może i fajnego
> faceta poznać na turniejach ;-).

Mamy. Grywaliśmy, dopóki się jeszcze się chciała z wapnem integrować.

Qra

27. Data: 2007-11-13 19:58:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> a cierpliwość ma?
> jeśli tak, to kup jej worek różności do samodzielnego przygotowania
> biżuterii: koraliki, zawieszki, zapięcia, jest sporo sklepów internetowych
> oferujących takie elementy (hasło: koraliki).

A jak młodsze zeżre takiego koralika, to nic mu nie będzie? :-)

Qra

28. Data: 2007-11-13 20:19:17

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> >

> A jak młodsze zeżre takiego koralika, to nic mu nie będzie? :-)

a gzdziezby zezarlo, przeciez dziecko nie ma isntyktu samodestrukcji i nie
nalezy przesadzac ;P

i.

29. Data: 2007-11-13 20:22:13

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamy. Grywaliśmy, dopóki się jeszcze się chciała z wapnem integrować.

a nie ma takiego "on line"? moglaby przez sciane z Wami grac :)

(u mnie swego czasu byl okres kiedy przez czata mozna bylo szybciej sprawe
zalatwic ;)

i.

30. Data: 2007-11-13 20:28:22

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora