Sympatia?

1. Data: 2002-08-19 13:27:43

Temat: Sympatia?
Od: "anonimka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem wprost: sprawa w porownaniu z innymi jest dosc blaha i nie bardzo
wiem czy sie tu nadaje...
czuje jednak potrzebe napisania o tym i jednego pytania:
Czy jest mozliwa sympatia do trzech osob jednoczesnie? (facetow)
mam 17 latek.
Przez 4 lata podobal mi sie znajomy z druzyny (starszy o rok)i chyba nie do
konca pozbylam sie tego uczucia... po przyjsciu do nowej szkoly w glowie
"zawrocil mi" kolega z klasy...
I wszystko byloby w porzadku gdyby nie ta przesladujaca mnie od konca obozu
mysl.. Na obozie moje druzyna skladala sie z trzech osob ( w tym jeden
chlopak z mojej druzyny, 2 lata mlodszy). I jakos nie moge sie oprzec
wrazeniu, ze to wlasnie on jako trzeci facet zauroczyl mnie.... jednak w tym
czasie nie pozbylam sie uczuc do dwoch pozostalych kolegow. Nie bardzo wiem
czy to mozliwe... ale moze?
Nie wiem co ze soba zrobic..

pozdrawiam
Anonimka

1. Data: 2002-08-19 13:44:24

Temat: Re: Sympatia?
Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud anonimka rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:ajqrsb$j10$1@news2.tpi.pl> zapiszczal:

> Czy jest mozliwa sympatia do trzech osob jednoczesnie? (facetow)
> mam 17 latek.

sadze ze tak
wyjasnie ci to na prv
(usun "achtung" z mojego adresu)