Syndrom ateusza

61. Data: 2008-03-05 16:02:34

Temat: Re: Syndrom ateusza
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

news:fqlljt.np0.0@poczta.onet.pl...

> Chodzi Ci moze o krucjaty i rzezie "pogan" i innowiercow
> w imie tolerancji i przewagi jedynej slusznej religii? :-)

Deminizowanie religii poprzez przyklady z XV wieku to wlasnie jest
ta nieuczciwosc o ktorej wspominam.
To nie jest racjonalizm, tylko zacietrzewienie, o to mi chodzi!

Jezeli zobaczyc swiat XX wieku z punktu widzenia ruchow religijnych
i antyreligijnych to ruchy antyreligijne wlasnie zasiane sa trupami.
Taka jest prawda. Przodujacy w ateizmie i materializmie komunizm
zostawil ogromna ilosc ofiar i to nie tak dawno.
Nie dosięga on do pięt w liczbie ofiar systemow religijnych.
Pozdrawiam,
Duch

62. Data: 2008-03-05 16:45:54

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie tak samo nie podoba mi sie chrzest noworodkow czy
> posylanie 6-7 latkow na pranie mozgow na religii w Polsce.

3-latków.... w wielu przedszkolach kiecuchy zaczynaja tresurę od
3-latków.... pewnie jeszcze kilka lat i zaczną robić katechezy dla dzieci w
żłobkach i dla "nienarodzonych"....

ab.

63. Data: 2008-03-05 16:53:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote in message

> 3-latków.... w wielu przedszkolach kiecuchy zaczynaja tresurę od
> 3-latków.... pewnie jeszcze kilka lat i zaczną robić katechezy dla dzieci
> żłobkach i dla "nienarodzonych"....

E tam, znacznie gorsze jest okaleczanie fiutów.

64. Data: 2008-03-05 17:15:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message news:fqmg6o$ksf$1@news.dialog.net.pl...

> Deminizowanie religii poprzez przyklady z XV wieku to wlasnie jest
> ta nieuczciwosc o ktorej wspominam.
> To nie jest racjonalizm, tylko zacietrzewienie, o to mi chodzi!

Ale te przyklady maja miejsce do dzis...
Wlasnie muzulmanie maja w swojej aktualnej doktrynie zabijanie innowiercow.
(infidels) Jakie podloze jesli nie religijne maja samobojcy wysadzacze?
Czy 911 WTC byl w XV wieku? Czy bombardowania zachodnich placowek
na Bliskim Wchodzie odbywa sie w XV wieku czy dzis? A ma podloze religijne.

Innym przykladem jest katolicki "ekumenizm" polegajacy na zachecaniu
do pojednania w jednej religii, pod warunkiem ze ta religia bedzie
katolicyzm i podkreslaniu pogladu ze wylacznie katolicyzm prowadzi
do zbawienia a kazda inna religia jest nieprawdziwa i szkodliwa.

> Jezeli zobaczyc swiat XX wieku z punktu widzenia ruchow religijnych
> i antyreligijnych to ruchy antyreligijne wlasnie zasiane sa trupami.
> Taka jest prawda.

Nie, to nie prawda tylko Twoje religijne klapy na oczach.

> Przodujacy w ateizmie i materializmie komunizm
> zostawil ogromna ilosc ofiar i to nie tak dawno.
> Nie dosięga on do pięt w liczbie ofiar systemow religijnych.

Chyba cos z Twoja matematyka jest nie w porzadku...
Komunizm nie byl ateistyczny - komunizm byl forma religii
a liderzy partii komunistycznych pelnili role bogow.

65. Data: 2008-03-05 17:19:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> E tam, znacznie gorsze jest okaleczanie fiutów.

Raz ze nie nazywalbym tego okaleczeniem bo ma to podobno i dobre
strony, a dwa okaleczenie cielesne jest zwykle mniej szkodliwe
i latwiejsze do "przezycia" niz okaleczenie psychiczne ktore moze
wyrzadzic szkody w psychice odbijajace sie na calym pozniejszym
zyciu, zwlaszcza gdy pranie mozgu bylo doswiadczone w dziecinstwie.

66. Data: 2008-03-05 17:42:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrzadzic szkody w psychice odbijajace sie na calym pozniejszym
> zyciu, zwlaszcza gdy pranie mozgu bylo doswiadczone w dziecinstwie.

Ostruganie jest w działaniu podobne do wytatuowanego numeru i znaku SS -
rąbało psychikę hitlersynów - i kosztowalo ich życie. Tak to z wybranymi. A
mówienie o korzysciach to robienie dobrej miny do złej gry.
Ogólnie - syndrom dnia ósmego.

67. Data: 2008-03-05 17:52:52

Od: "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i antyreligijnych to ruchy antyreligijne wlasnie zasiane sa trupami.

szczególnie z napi"SS"em > Goth mit uns <
i błogosławiestwem watytkanu............. zachowywali się jak wybawiciele
od komunizmu....

68. Data: 2008-03-05 17:59:30

Od: "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze powiedzieli Ci ze zmienili zdanie bo mieli juz dosc rozmowy
> z Toba i to byl ich zdaniem jedyny sposob abys sie juz zamknal? :-))
Najpewniej tak. Tak się robi aby natręta nie obrażając odpędzić.
Zabić jak muchę nie da się więc jakoś trzeba imiejętnie go skołować.

69. Data: 2008-03-05 18:17:39

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <f...@p...onet.pl>,
"Pszemol" <P...@P...com> wrote:

> Dokladnie tak samo nie podoba mi sie chrzest noworodkow

A w czym im to szkodzi?

> czy
> posylanie 6-7 latkow na pranie mozgow na religii w Polsce.

Więc jak wiek jest według Ciebie odpowiedni dla rozpoczęcia nauki
religii?

Władysław

70. Data: 2008-03-05 18:43:53

Od: "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w czym im to szkodzi?
a tym ze już w chwili narodzin wpaja im się nienaturalny pogląd na świat.
wpaja im się w czysty umysłu BREDNIE o jakimś mzimu.
Bez ich wiedzy, zgody. polewa się głowki soloną woda i uważa się ich za
swoich

Masz cipkę?
Re: Czy syndrom poaborcyjny=psychoza wyrzutów sumienia...
Re: Co ma do zaproponowania ateizm?
Lokata Mojżesza Szota
Hej, jade, ja se jade.