Synvisc

1. Data: 2003-01-08 14:22:24

Temat: Synvisc
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dla moich zużytych kolan potrzebuję kupić powyższe zastrzyki. Ich koszt to rząd
1000 zł ale słyszałem, że różnica w cenie między poszczególnymi aptekami to
nawet 100-200 zł. Właśnie zadzwoniłem do około 10 aptek na terenie Warszawy, u
tych do których się dodzwoniłem to nie było w ofercie :-). Może ktoś z was miał
podobny problem i w międzyczasie może polecić aptekę z najtańszym synvisc'iem
bądź inny (tańszy) sposób zdobycia tego preparatu.
Pozdrawiam
repair

2. Data: 2004-11-18 09:30:58

Temat: Re: Synvisc
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dysponuję zbędnym opakowaniem Synvisc zawierającym 3 zastrzyki. Opakowanie nie
było otwierane. Z chęcią odsprzedam, zbędny mi już w tym momencie, specyfik.
Cena około 800zł plus koszt przesyłki (nie jestem z Warszawy)
Pozdrawiam
Erhat

> [...]
> podobny problem i w międzyczasie może polecić aptekę z najtańszym synvisc'iem
> bądź inny (tańszy) sposób zdobycia tego preparatu.

7-dniowe przerwy
test
Chłoniak grudkowy złośliwy CD20+ stadium IVB
Migrena a czynnik ja powodujacy
zielone kupki